xristianorthodoxipisti.blogspot.gr ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes

«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)

«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)

orthodoxiPisti: . ΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΥΠΟΤΟΥ ΑΕΙΜΝ...

orthodoxiPisti: . ΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΥΠΟΤΟΥ ΑΕΙΜΝ...: . ΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΥΠΟ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΒΡΕΣΘΕΝΗΣ ΜΑΤΘΑΙΟΥ Α´ ΤΟ 1948  Οὐκ ἔστι χρεία φιλονικίας πρός ὑπερίσχυσιν γνώ...

ΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΥΠΟ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΒΡΕΣΘΕΝΗΣ ΜΑΤΘΑΙΟΥ Α´ ΤΟ 1948


. ΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΥΠΟ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΒΡΕΣΘΕΝΗΣ ΜΑΤΘΑΙΟΥ Α´ ΤΟ 1948 
Οὐκ ἔστι χρεία φιλονικίας πρός ὑπερίσχυσιν γνώμης. Ἀρκεῖ ἡμῖν ἡ φιλαλήθεια καί ἡ ἐπίγνωσις ὅτι ἀνήκομεν εἰς τήν ΓΝΗΣΙΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ, ἥτις ἐστίν ἡ ΜΙΑ, ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ἡ μόνη παρέχουσα Ζωήν αἰώνιον.
ΟΛΑ  ΤΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ  ΥΠΑΡΧΟΥΝ  ΕΔΩ :   http://www.egoch.org/TEYXOC_35.html
 Π Ρ Ο Λ Ο Γ Ο Σ

Τά σημαντικά γεγονότα τά ὁποῖα καθορίζουν τήν ἐξέλιξιν τῆς Ἱστορίας καί ἀφήνουν ἀνάγλυφον τό ἀποτύπωμά των εἰς τήν πορείαν τῆς ἀνθρωπότητος εἶναι ἀνέντιμον καί ἀναξιοπρεπές νά θάπτωνται εἰς τήν λήθην τοῦ χρόνου. Ἐπιβάλλεται, ἀπ᾽ ἐναντίας, νά στήνεται μία Στήλη εἰς ἀνάμνησιν αὐτῶν διά λόγους αὐτογνωσίας, ἀξιοπρεπείας καί συνειδήσεως, ἀλλά καί διά τήν διδαχήν τῶν ἐπερχομένων γενεῶν. Πολλῷ μᾶλλον χρήζει ἀναμνηστικῆς Στήλης ἤ Μνημείου τιμῆς κάθε ἀποφασιστικόν Ἐκκλησιαστικόν γεγονός ψυχοσωτηρίου καί ἀπολυτρωτικῆς σημασίας διά τόν ἄνθρωπον. Τοιοῦτο τυγχάνει καί τό γεγονός τῆς Χειροτονίας Ἐπισκόπων τό 1948 ὑπό τοῦ Ἀοιδήμου καί Ἀειμνήστου Ἐπισκόπου Βρεσθένης Ματθαίου Καρπαθάκη, τοῦ μετέπειτα Ἀρχιεπισκόπου τῶν Γ.Ο.Χ. Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος.
Ανέκαθεν ο Σιωνισμός και η Μασονία μας πολεμούσε λυσσαλέα...ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΟΡΗΓΙΑ ΤΩΝ ΕΓΧΩΡΙΩΝ ΧΑΦΙΕΔΩΝ

Ο Καραϊσκάκης και οι άλλοι ήρωες του '21 μπροστά στους προαιώνιους εχθρούς του Ελληνισμού - Αφορμή και αιτία του παρόντος σημειώματος η αγανάκτησις του Καραϊσκάκη που λίγο πριν εκπνεύσει (πυροβολημένος πισώπλατα) εξέφρασε – με υβριστικό μάλιστα τρόπο – την αγανάκτησί του για τους Τούρκους και τους (συμβούλους τους) Εβραίους που με μύριους τρόπους απεργάζονται, ανέκαθεν τον αφανισμό μας. Λοιπόν: Είναι γνωστή η αξιοθρήνητη «δράσις» των λεγομένων «Εθνοσυνελεύσεων» κατά τον Αγώνα! Στα «Αρχεία της Παλιγγενεσίας» βρίσκει κανείς όλες τις φοβερές και καταπληκτικές λεπτομέρειες της αβελτηρίας, της ανοησίας, του τυφλού πάθους και εθνικής αναξιοπρεπείας και αναξιότητος που τις χαρακτήρισαν!




Αλλά, εκ των υστέρων, είναι προφανής ο σκοπός και η προέλευσις των αθλιοτήτων αυτών… Ο Χουρσήτ, ο Ομέρ Βρυώνης, ο Ιμπραήμ με τους Αιγυπτίους του (με… Γάλλους αξιωματικούς!) εισέβαλαν και λεηλατούσαν την Ελλάδα, πνίγοντας τον Αγώνα και οι κ.κ. κοινοβουλευτικοί… φυλάκιζαν τον μόνο στρατηγό της Πελοποννήσου, τον Κολοκοτρώνη στην Ακροναυπλία, μαζί με τον γιο του, το Γενναίο και… δολοφονούσαν τους στρατηγούς της Ρούμελης Ανδρούτσο και Καραϊσκάκη! Είναι γνωστό πια (όλοι οι ιστορικοί, όπως ο Μαρκεζίνης, ο Δασκαλάκης, ο Φωτιάδης το αναφέρουν) ότι ο Οδυσσεύς Ανδρούτσος δολοφονήθηκε από τον Γκούρα, όχι από… αντιζηλία (όπως θέλουν να μας «διδάξουν» τα άθλια σιωνομασονικά βιβλία των σχολείων «μας») αλλά κατά διαταγήν των κοινοβουλευτικών της «Φραγκιάς» του είδους Μαυροκορδάτου και σία, στους σκοπούς των οποίων είχε βίαια εναντιωθή ο στρατηγός! Οι βρωμερές αυτές, όσο και απόκρυφες σελίδες που αμαυρώνουν κοινοβουλευτικά το 21, μόλις τώρα έχουν αποτολμηθή να ερευνηθούν.


Οσο για τον θάνατο του Καραϊσκάκη, υπάρχει μια ιστορική μελέτη του Φωτιάδη, καταπέλτης, αλλά που… δεν βρίσκεται εύκολα σε εποχές σαν τις δικές μας. Πράγματι, στην «άτυχη» μάχη του Φαλήρου, όπου, μετά τον θάνατο του αρχιστρατήγου Καραϊσκάκη, δεν έμεινε στρατηγικό λάθος που να μη γίνη (!), «στρατηγός» βρέθηκε ο… Αγγλος μασόνος Κόχραν και ναύαρχος ο ομόφυλος και ομοσυνάδελφος Τζώρτζ! Και η πληγή της σφαίρας που σκότωσε τον «Στρατάρχη της Ρούμελης» ήταν στην… πλάτη… Και οι Ελληνες βρέθηκαν, χειροπόδαρα δεμένοι, στα χέρια των Μασόνων και των αφεντάδων τους Σιωνιστών!


Ο σκοπός ήταν προφανής: Ο θάνατος του Ανδρούτσου και ο χαμός του Μάρκου Μπότσαρη, άφησαν μόνο τον Στρατάρχη της Ρούμελης Καραϊσκάκη, σε ολόκληρη την ηπειρωτική Ελλάδα. Οι ικανότητές του ήταν πασίγνωστες – ιδίως στους ενδιαφερομένους! – από το εγκώμιο που του είχαν πλέξει Γάλλοι αξιωματικοί και από τις αναφορές του Αγγλου Μασόνου Κόχραν. Πολλές και φοβερές οι «συμπτώσεις» τέλος πάντων.


Αλλά δεν ήταν μόνο στην Ρούμελη η τραγωδία. Στον Μωριά τα ίδια συνέβαιναν. Προφασιζόμενοι… ασέβεια του Κολοκοτρώνη και του γιού του Γενναίου προς το κοινοβούλιο, ο μόνος ικανός να αντιμετωπίση τον Ιμπραήμ και τον τακτικό στρατό του, (που επλαισιώνετο από Γάλλους εξωμότες αξιωματικούς του Ναπολέοντος, διωγμένους από την βασιλική παλινόρθωσι στην Γαλλία), φυλακιζόταν στην Ακροναυπλία!


Τότε, βρέθηκε ο ήρωας Παπαφλέσσας. Κοινοβουλευτικός και ραδιούργος επί χρόνια, αλλά κατά βάθος τίμιος και πατριώτης, είδε την αλήθεια ξαφνικά, σαν επιφοίτησι του Αγίου Πνεύματος. Και χωρίς να ξεχάση να πετάξη κατάμουτρα την αλήθεια στους «εν αμαρτίαις» συναδέλφους του κοινοβουλευτικούς, μάζεψε 600 άνδρες και πήγε να πεθάνη (όπως και οι 300!) μπροστά στον Ιμπραήμ, καθυστερώντας τον δύο ημέρες! Με την θυσία του, έδωσε καιρό στους απλούς χωρικούς να επαναστατήσουν κατά των μασονοσάπιων στο Ναύπλιο. Πανικόβλητοι αυτοί, κατέφυγαν στα… πλοία, υπό την προστασία του «αδελφού» Τζώρτζ, που είχε άνανδρα εγκαταλείψει το φλεγόμενο και ανατινασσόμενο Μεσολόγγι και το ολοκαύτωμα του Καψάλη. Αλλά, μη μπορώντας πια να κάμουν αλλιώς, απελευθέρωσαν τον «Γέρο του Μωριά».


Τότε έγινε ακόμη ένα θαύμα. Μπροστά στον Ιμπραήμ, οι κοτζαμπάσηδες του Μωριά λύγισαν. Βρέθηκε και ένας καθαρός προδότης, με μια μεγάλη «πατριά», ο Νενέκος. Προσκύνησε και αυτό δημιούργησε μιμητές. Αλλά ο Κολοκοτρώνης, με τον μικρό στρατό του κατάλαβε ότι έπρεπε πρώτα να στερεώση τις πλάτες του. Ζήτησε – και πήρε – πλήρεις εξουσίες από την «κυβέρνησι» και τότε έβγαλε την πασίγνωστη κραυγή, που τράνταξε όλη την Ελλάδα: «Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους»! Ολοι οι Νενέκοι πιάστηκαν και παλουκώθηκαν ζωντανοί, τα σπίτια τους εδημεύθησαν και οι γυναίκες τους ατιμάσθηκαν, σταλμένες με την βία στον Ιμπραήμ! Μέσα σε λίγες εβδομάδες, οι Ελληνες είχαν σταματήσει τους Αιγυπτίους και τα προσκυνήματα. (Αρχεία Παλιγγενεσίας – Ημερολόγιο Μακρυγιάννη). Το «περίεργο» της περιπτώσεως είναι το… όνομα της πατριυάς των προδοτών: Νενέκος. Γιατί το όνομα δεν είναι ελληνικό, αλλά μάλλον εξελληνισμένο εβραϊκό!


Αλλά, παρ’ όλα αυτά, ο Ιμπραήμ ήταν πανίσχυρος. Ο Σιωνισμός φαινόταν ότι θα θριαμβεύση…


Την στιγμή εκείνη, έγινε το «γεγονός» που αλλάζει την Ιστορία: Στην Αγγλία, έπεσε κοινοβουλευτικά ο υποχείριος των Σιωνιστών Πρωθυπουργός Κάσελρη (ακόμη κι αυτοί δεν μπορούν να τα προλαβαίνουν όλα!) και ανέβηκε ο Γλάδστων, φιλέλλην και με την άποψι ότι ήταν καλύτερο η δημιουργία ενός μικρού δορυφόρου στην νευραλγική αυτή περιοχή, συνδυάζοντας, και το ηθικό έρεισμα, που θα του απέφερε τις συμπάθειες όλων των – πολλών πλέον – φιλελληνικών κύκλων.


Η στροφή της Αγγλίας, έγινε πολύ γρήγορα και με πολύ λαϊκό έρεισμα ώστε να είναι εφικτή η Σιωνιστική – Μασονική – αντίδρασις. Επί πλέον, ο Βασιλεύς της Γαλλίας Κάρολος 10ος, ήθελε από καιρό να αποκτήση έρεισμα στην Ελληνική περιοχή, (ισορροπώντας την Αγγλική επιρροή), ενώ η Τσαρική Ρωσία, με τον Καποδίστρια, ευνοούσε φυσικά και την Ελληνική Υπόθεσι και την εξασθένησι της Τουρκίας. Αποτέλεσμα: Η Ανεξαρτησία της Ελλάδος!


Πρέπει εδώ να σημειωθή κι άλλη μια «σύμπτωσις». Στην Ρωσία, υπήρχαν δύο τάσεις μεθόδων, με ένα σκοπό: Τον διαμελισμό της Τουρκίας. Αλλά υπήρχαν δύο μέθοδοι, γιατί υπήρχαν δύο ευνοούμενοι υπουργοί: Ο Καποδίστριας, που ήθελε την ρωσική επέμβασι και ο Νεσελρόντε, που ήθελε – έλεγε – να γίνη αυτό βαθμιαία, χωρίς επέμβασι. Ο πρώτος ήθελε φυσικά την ανεξαρτησία της Ελλάδος, ο δεύτερος δεν την ήθελε με κανένα τρόπο! Και η «σύμπτωσις» ήταν ότι ο Νεσελρόντε ήταν Εβραϊκής καταγωγής. Ο Τσάρος έκλινε τελικά υπέρ του Νεσελρόντε και ο Καποδίστριας παραιτήθηκε κι έφυγε στην Γενεύη. Αλλά η επέμβασις των Αγγλο – Γάλλων (για δικό του σκοπό ο καθένας!) υπεχρέωσε τους Ρώσους να τρέξουν κι αυτοί, για να μην μείνουν απ’ έξω! Και έτσι έγινε το Ναυαρίνο…


Παρ’ όλο το ξαφνικό της εξελίξεως, η επιτυχία αυτή του Ελληνισμού, δεν αποτελούσε ήττα για τον Σιωνισμό – Μασονισμό. Ηταν «μη χείρον – βέλτιστον» και πραγματοποίησις του δεύτερου ενδεχομένου των… εναλλακτικών τους «λύσεων»!


Πράγματι, ο Ελληνισμός περιοριζόταν σε ένα μη βιώσιμο κρατίδιο, εξαθλιωμένο, μακριά από τα ζωτικά κέντρα του και οι πράκτορές του Μασόνοι ήταν παντού στην διοίκησι, ενώ η Αγγλία, με την θυσία του πρώτου της «ειδικού απεσταλμένου» Βύρωνος και την αποφασιστική της επέμβασι, έπαιρνε την κηδεμονία του Ελληνισμού. Οπως την κηδεμονία της Αγγλίας την είχε ο Αγγλοεβραϊσμός…


Δεν μπορεί κανείς να κλείση το κεφάλαιο του ’21, χωρίς να αναφερθή στις περίεργες «συμπτώσεις» των Ελληνικών πολεμικών δανείων: …Οι πολεμικές ανάγκες του Ελληνισμού έπρεπε να καλυφθούν με δάνεια από το εξωτερικό… Ποίοι άλλοι θα εδάνειζαν εκτός από τους Αγγλοεβραίους τραπεζίτες; Η υπόθεσις των δανείων αυτών βρωμάει από την αρχή ως το τέλος.


Οι τραπεζίτες έχουν βέβαια την «καλή συνήθεια» να ζητούν εχέγγυα για τα χρήματα που… δεν είναι δικά τους! Αλλά στην περίπτωσι της Ελλάδος, ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο! Οι Σιωνιστές τραπεζίτες ζήτησαν - ούτε πολύ ούτε λίγο – ολόκληρη την Κορινθία, ως… ιδιοκτησία – εγγύησι του «δανείου» τους Περίεργη «σύμπτωσις» να θέλουν την καρδιά του ελευθέρου κράτους σαν… ιδιοκτησία και περίεργα τα ονόματά τους, που θυμίζουν κάτι τελευταίες «συμπτώσεις» στην Κύπρο! Και αυτό μεν δεν έγινε, αλλά πάντως, από την ονομαστική αξία των «δανείων», έφθασαν σε ελληνικά χέρια μόλις το 1/3 και σκόπιμα – πολύ αργά για ουσιαστικά αποτελέσματα, ενώ πληρώθηκαν αργότερα με όλους τους Σιωνιστικούς τόκους τους!


Χαρακτηριστικό άλλωστε παράδειγμα υπήρξε η αγορά του πρώτου τότε ατμοκινήτου πολεμικού «Καρτερία», σιδερένιου, που θα εξεμηδένιζε, μόνο του, εύκολα τον Αιγυπτιακό στόλο, ξύλινο. Το «Καρτερία» άργησε τόσο πολύ – με διάφορες προφάσεις για τα απλήρωτα, λόγω ακριβώς της αργοπορίας των δανειστών! – ώστε έφθασε… μετά το τέλος του Αγώνος!


«Σύμπτωσις» κι αυτό!…

Σωτήρης Ζαφειρακόπουλος

orthodoxiPisti: Κανόνες  της  Αγίας του  θεού  Εκκλησίας περί  τω...

orthodoxiPisti: Κανόνες  της  Αγίας του  θεού  Εκκλησίας περί  τω...:
Canons of the Holy Church of God on heretics and our relations with them!
Canons der heiligen Kirche Gottes auf Ketzer und unsere Beziehungen mit ihnen!
კანონები წმინდა ეკლესიის ღვთის heretics და ჩვენი ურთიერთობები მათ!
Canoanele Sfintei Biserici a lui Dumnezeu pe eretici și relațiile noastre cu ei!
Канони Свете Цркве Божије на јеретика и наших односа са њима!
Chanoines de la Sainte Eglise de Dieu sur hérétiques et nos relations avec eux!
Каноны Святой Церкви Божией на еретиков и наши отношения с ними!
Κανόνες   της   Αγίας   του   θεού   Εκκλησίας   περί   των   αιρετικών   και   των   σχέσεων   μας   με   αυτούς   ! ΕΚΤΟΣ   ΟΡΘΟΔΟ...

Κανόνες της Αγίας του θεού Εκκλησίας περί των αιρετικών και των σχέσεων μας με αυτούς ! ΕΚΤΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΚΟΤΟΣ!!


Κανόνες  της  Αγίας  του  θεού  Εκκλησίας  περί  των  αιρετικών  και  των  σχέσεων  μας  με  αυτούς  !
ΕΚΤΟΣ  ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ  ΣΚΟΤΟΣ!!
Ας  περάσουμε  όλοι  από  το κόσκινο  των  αγίων  πατέρων  την εκκλησία  της  Ελλάδος  και  ας  βγάλουμε  τα  συμπεράσματα  μας  ,διότι  πιστότερο  και  από  τα  μεγαλύτερα  θαύματα  ,διοράσεις  και  οράσεις  είναι  οι  γραφές ! απόστολος  Πέτρος  στις  πράξεις  των  αποστόλων!
Όσα  έργα  και  πράξεις  να  κάνουμε   είναι  χωρίς νόημα ! Αν  δεν είμαστε  μέλλει  της  εκκλησίας  του  Χριστού , που συνεχίζει   έστω  και  με  μικρόν (δεν  είναι  η πρώτη  φορά  στην ιστορία  της  εκκλησίας)  ποίμνιο  την  πορεία  της  διαχρονικά  μη  δεχόμενη  καμία  παρέκκλιση,  αλλοίωση , πρόσθεση,  αφαίρεση,  διαφοροποίηση  ,από  την πίστη  που μας δίδαξαν  ο Κύριος  μας  Ιησούς  Χριστός , οι  Άγιοι  Απόστολοι  ,οι  Άγιοι  Πατέρες!
Δοσίθεου Ἰεροσολύμων.
† Τέσσαρα μεγάλα θηρία ἐγεννησεν ὁ ΙΣΤ αἰών : Τὴν αἴρεσιν τοῦ Λούθηρου, τὴν αἴρεσιν τοῦ Καλβίνου, τὴν αἴρεσιν τῶν Γιεζουβιτών καὶ τὴν αἴρεσιν τοῦ νέου Καλενδαρίου.
Τῆς ἁγίας ἑβδόμης οἰκουμενικῆς Συνόδου.
† «... Ἡμεῖς τῇ ἀρχαίᾳ θεσμοθεσίᾳ τῆς Καθολικῆς Ἐκκλησίας ἐπακολουθοῦμεν, ἡμεῖς τοὺς θεσμοὺς τῶν Πατέρων φυλάττομεν, ἡμεῖς τοὺς πρσθέτοντας τι ἤ ἀφαιροῦντας ἐκ τῆς ἁγίας Ἐκκλησίας ἀναθεματίζομεν».

Τῆς ἁγίας ἕκτης οἰκουμενικῆς Συνόδου.
† «Ὁρίζομεν ἑτέραν Πίστιν μηδενὶ ἐξεῖναι προφέρειν, ἥγουν συγγράφειν ἤ συντιθέναι ἤ φρονεῖν ἤ διδάσκειν ἑτέρως τοὺς δὲ τολμῶντας τοῦτο ποιεῖν ἀναθεματίζομεν».

Τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων ΚΑΝΩΝ 45ος.
Ὅποιος Ἐπίσκοπος, ἤ Πρεσβύτερος, ἤ Διάκονος ἤθελε συμπροσευχηθῆ μονάχα, ἀλλ' ὄχι καὶ νὰ συλλειτουργήση μὲ αἴρετικούς ἄς ἀφορίζεται. Επειδή ὅποιος μὲ τοῦς ἀφορισμένους συμπροσεύχεται (καθώς τοιούτοι εἶναι οἱ αἰρετικοί) πρέπει νὰ συναφορίζεται καὶ αὐτός, κατά τὸν 10ον Κανόνα τῶν Ἀγ.Αποστόλων. Εἰ δὲ καὶ ἐσυνχώρησεν εἰς τοῦς αἰρετικούς αὐτούς νὰ ἐνεργήσουν κανένα λειτούργημα ὡσάν Κληρικοί, ἄς καθαίρηται ἐπειδή ὅποιος Κληρικός συλλειτουργήσει μὲ καθηρημένους, (καθώς τοιούτοι εἶναι οἱ αἰρετικοί κατὰ τὸν β΄. καὶ δ΄. τῆς γ΄.) συγκαθαιρεῖται καὶ αὐτός κατὰ τὸν 11ον κανόνα τῶν Ἀποστόλων.


Κανών 33ος τῆς ἐν Λαοδικεία Τοπικής Συνόδου.
Διορίζει οὔτος ὁ Κανών νὰ μὴ συμπροσευχώμεθα οὔτε μὲ τοὺς αἰρετικοὺς, ἤτοι τοὺς σφάλλοντας περὶ τὴν πίστιν, οὔτε μὲ τοὺς σχισματικοὺς, ἤτοι τοὺς κατὰ τὴν πίστιν μὲν ὀρθοδόξους ὄντας, χωριζομένους δὲ ἀπὸ τὴν καθολικὴν Ἐκκλησίαν διὰ τινας παραδόσεις καὶ ἔθιμα ἰάσιμα, κατὰ τὸν α΄. τοῦ Μεγ.Βασιλείου.

Κανών 37ος τῆς ἐν Λαοδικεία Τοπικής Συνόδου.
Κατὰ τὸν Κανόνα τοῦτον δὲν πρέπει νὰ λαμβάνει τινὰς Χριστιανὸς ὀρθόδοξος τὰ δῶρα ὁποῦ στέλλουσιν εἰς αὐτούς οἱ Ἰουδαίοι καὶ αἰρετικοί, ὄταν ἔχουν τὰς ἐορτάς των, ἀλλά οὔτε νὰ συνεορτάζη ὅλως αὐτοῖς.

Τοῦ Ἁγίου Αὐγουστίνου.
Ὅτι οἱ τὸ Σχῖσμα δημιουργήσαντες διὰ τῆς ἐπιβολῆς τοῦ νέου Ἡμερολογίου ὁδηγοῦσιν εἰς αἵρεσιν.

† «Οἱ δὲ σχισματικοὶ σχισματοαιρετικοὶ εἰσίν, καθότι δὲν εἶναι κανὲν Σχῖσμα εἰμὴ πρότερον αἵρεσιν ἀναπλάσσῃ, ἵνα ὀρθῶς δόξῃ τῆς Ἐκκλησίας χωρισθῆναι. Τὸ Σχῖσμα κακῶς διαμένον γίνεται αἵρεσις ἤ καταφέρεται εἰς αἵρεσιν, ὅτι καὶ τοὺς σχισματικοὺς οὐχ ἡ διάφορος πίστις ποιεῖ ἀλλ’ ἡ διαρηχθεῖσα τῆς κοινωνίας συντροφία». (Ἐπιστολὴ ρα΄ κεφ. ια΄ εἰς τὸ κατὰ Ματθαῖον).
Τοῦ Ἁγίου Βασιλείου τοῦ Μεγάλου.
Περὶ τῶν Σχισματικῶν ἱερέων ὅτι στεροῦνται οὗτοι τῆς θείας χάριτος.

  Ἀφοῦ δὲ μίαν φορὰν ἐσχίσθησαν ἀπὸ τὸ ὅλον σῶμα τῆς Ἐκκλησίας ἔχασαν αὐτὸ καὶ δὲν εἰμποροῦν πλέον νὰ βαπτίσουν ἄλλους, ἤ νὰ χειροτονήσουν ἤ ἁπλῶς νὰ δώσουν χάριν, τὴν ὁποίαν διὰ τοῦ σχίσματος ἐστερήθησαν, ὅθεν καὶ οἱ ὑπ’ αὐτῶν βαπτιζόμενοι λογίζονται ὅτι ὑπὸ λαϊκῶν ἐβαπτίσθησαν (Ἑρμηνεία α΄. Κανόνος). «Ὥσπερ μέλος τὶ ἀποκοπὲν τοῦ σώματος παύει μετέχον τῆς ζωτικῆς δυνάμεως, οὕτω καὶ πᾶς τις ἀποσχιζόμενος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ δὲν μετέχει τῆς χάριτος τοῦ Παναγίου Πνεύματος, ἥν ἔλαβεν ἐν τῷ βαπτίσματι» (Ἐκ τοῦ ἱεροῦ Πηδαλίου).

Τῆς ἁγίας 3ης Οἰκουμενικῆς Συνόδου 3ος κανών.
Ὅτι δὲν ἐπιτρέπεται οἱ ἱερεῖς νὰ μνημονεύωσι καὶ νὰ ὑπακούωσιν εἰς τοὺς ἀποστάτας καινοτόμους ἀρχιερεῖς οὐδὲ οἱ λαϊκοί.

† «Τοῖς ἀποστασήσασιν ἢ ἀφισταμένοις Ἐπισκόποις μηδόλως ὑπόκεισθαι κατὰ μηδένα τρόπον».
 «Εἶ τις ἀκοινωνήτῳ κἄν ἐν οἴκῳ συνεύξηται ἀφοριζέσθω», καὶ ἀλλαχοῦ «ὁ ἀκοινωνήτως κοινωνῶν ἀκοινώνητος ἔσται, ὡς συγχέων τὸν κανόνα τῆς Ἐκκλησίας» πάλιν «ὁ αἱρετικὸν δεχόμενος τοῖς αὐτοῖς ἐγκλήμασιν ὑπόκειται». Οὐκ ἔστι τοῦτο θεμιτὸν οὐκ ἔστιν ἀλλ’ οὐδὲ μνημονεύσομεν καὶ τοῦτο παρὰ τοῦ πονηροῦ, ὅς σκότος ὧν τὸ φῶς ὑποκρίνεται, ὡς νῦν γε, τὴν ἕνωσιν προβαλλόμενος «μνημόσυνον» τὴν μετ’ αὐτῶν ἀπώλειαν τοῦ παντὸς τοῦ σώματος τῆς Ἐκκλησίας δολιεύεται καὶ φανερῶς μὴ πείθειν ἔχων πρὸς τοῦτο, ἀδήλως ἐπιχειρεῖ, ἵνα ἐν ἑνί τρόπῳ ἀνοίξη θύραν καὶ κορυφώσῃ κακίαν.

Ἐπιστολὴ ε΄ Συνοδικὴ (Ἰουστίνου).
† «Ὡρίσθη παρὰ τῶν ἁγίων Πατέρων χρῆναι καὶ μετὰ θάνατον ἀναθεματίζεσθαι τοὺς εἴτε εἰς κανόνας εἴτε εἰς Πίστιν ἁμαρτήσαντας».

Ἁγίου Ἰγνατίου τοῦ Θεοφόρου.
† «Πᾶς ὁ λέγων παρὰ τὰ διατεταγμένα κἄν ἀξιόπιστος ἤ κἄν νηστεύῃ καὶ παρθενεύῃ κἄν σημεῖα ποιῇ κἄν προφητεύῃ, λύκος σοι φαινέσθω ἐν προβάτου δορᾷ, προβάτων φθορὰν κατεργαζόμενος».

Τοῦ Ἁγίου Φωτίου.
† «Καὶ γὰρ ἐστιν ὄντως τὰ Κοινὰ πᾶσιν φυλάττειν ἐπάναγκες καὶ πρὸ γε τῶν ἄλλων τὰ περὶ Πίστεως· ἔνθα καὶ τὸ παρεκλῖναι μικρὸν ἁμαρτεῖν ἐστὶν ἁμαρτία τὴν πρὸς θάνατον». (Ἐπιστολὴ πρὸς τὸν Ρώμης Νικόλαον).


Τοῦ Ἀγ. Γερμανοῦ τοῦ υἱοῦ Πατριάρχου Κ/πόλεως.
† «Ἐπισκήπτομαι πᾶσι τοῖς ἐν Κύπρῳ λαϊκοῖς, ὅσοι τῆς Καθολικῆς Ἐκκλησίας ἐστὲ τέκνα γνήσια, φεύγειν ὅλῳ ποδὶ ἀπὸ τῶν ὑποπεσόντων ἱερέων τῇ Λατινικῇ ὑποταγῇ καὶ μηδὲ εἰς Ἐκκλησίαν τούτοις συνάγεσθαι, μηδὲ εὐλογίαν ἐκ τῶν χειρῶν αὐτῶν λαμβάνειν τὴν τυχοῦσαν· κρεῖσσον γὰρ ἐστὶν ἐν τοῖς οἴκοις ὑμῶν τῷ θεῷ προσεύχεσθε κατὰ μόνας, ἤ ἐπ’ ἐκκλησίαις συνάγεσθε μετὰ τῶν Λατινοφρόνων, εἰ δὲ οὐν τὴν αὐτὴν ὑφέξεται μετ’ αὐτῶν κόλασιν. Ἤ οὐχὶ τὰ τῶν ἐπὶ κοσμικῶν κρίσεων τοῦτο γίνεσθε  σύνηθες; Ἄν γὰρ τις συλλαλῇ ἀνδροφόνῳ ἤ ληστῇ ἤ προδότῃ τὴν αὐτὴν ἐκείνῳ ὑφίσταται κόλασιν».

Τοῦ Ἁγίου Βασιλείου τοῦ Μεγάλου.
† «Πᾶς ὁ δυνάμενος λέγων τὴν ἀλήθειαν καὶ μὴ λέγων αὐτήν, κατακριθήσεται ὑπὸ τοῦ θεοῦ, καὶ ταῦτα ἔνθα πίστις ἐστὶ τὸ κινδυνευόμενον, καὶ τῆς ὅλης Ἐκκλησίας τῶν Ὀρθοδόξων ἡ Κρηπὶς τὸ γὰρ ἐφησυχάζειν ἐν τοῖς τοιούτοις, ἀρνήσεως ἴδιον, τὸ δὲ ἐλέγχειν ὁμολογίας εἰλικρινοῦς».

Τοῦ Ἁγίου Μελετίου τοῦ ὁμολογητοῦ.
† «Μὴ πείθεσθε Μονάζουσαν μηδὲ τοῖς Πρεσβυτέροις,
ἐφ’ οἷς ἀνόμως λέγουσι κακίστως εἰσηγοῦνται,
καὶ τὶ φημὶ Μονάζουσι καὶ τὶ τοῖς πρεσβυτέροις;
Μηδ’ Ἐπισκόποις εἴκετε τὰ μὴ λυσιτελοῦντα,
πράττειν καὶ λέγειν καὶ φρονεῖν δολίως παραινοῦσιν».

«Τὶς εὐσεβὴς σιγήσει τὶς ὅλως ἠρεμήσει;
καὶ γὰρ τὴν συγκατάθεσιν σιωπὴ σημαίνει
καὶ τοῦτο δείκνυσι σαφῶς ὁ Πρόδρομος Κυρίου,
καὶ Μακκαβαῖοι σὺν αὐτῷ μικρὰς νομοθεσίας,
προκινδυνεύοντες στερρῶς μέχρις αὐτοθανάτου
καὶ μήτε τὸ βραχύτατον τοῦ νόμου παριδόντες
ἐπαινετὸς ὁ πόλεμος γνωρίζεται πολλάκις
καὶ μάχη κρεῖττον δείκνυται ψυχοβλαβοῦς εἰρήνης.
Βέλτιον γὰρ ἀνθίστασθαι τοῖς οὐ καλῶς φρονοῦσιν
ἡ τούτοις ἐπακολουθεῖν κακῶς ὁμονοοῦντας,
χωριζομένους τοῦ θεοῦ καὶ τούτοις ἑνουμένους».

Τοῦ Ἁγίου Μελετίου τοῦ ὁμολογητοῦ.
† «Τὸ τὴν ἀλήθειαν σιγᾷν κίνδυνος ὄντως μέγας,
καὶ κόλασις αἰώνιος καὶ βόθρος ἀπωλείας,
οὐ δίκαιον, οὐ θεμιτόν, οὐ πρέπον εὐσεβέσιν
ὅλως σιγᾷν, ἔνθα θεοῦ τοὺς νόμους ἀθετοῦσι,
οἱ τὴν ἀπάτην σπεύδοντες συστῆσαι καὶ τὴν πλάνην».

Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου.
Ὅτι πρέπει τὰ γνήσια τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τέκνα νὰ ἀποφεύγωμεν τοὺς ἐν δόλῳ τὴν ὀρθοδοξίαν νοθεύοντας, διὰ νεωτερισμῶν κληρικοὺς.

† «Κακὸν μὲν ἡ ἀναρχία πανταχοῦ καὶ πολλοῖς ὑπόθεσις συμφορῶν καὶ ἀρχὴ ἀταξίας καὶ συγχύσεως· κακὸν δὲ οὐχ ἧττον καὶ ἀπείθεια τῶν ἀρχομένων. Ἀλλ’ ἴσως ἐρεῖ τις ἡμῖν, ὅτι ἔσται καὶ τρίτον κακόν, ὅταν ὁ ἄρχων ᾖ κακός. Οἶδα κἀγὼ καὶ οὐ μικρὸν τοῦτο κακόν· ἀλλὰ καὶ τῆς ἀναρχίας πολλῷ κάκιον. Κρεῖττον γὰρ ὑπὸ μηδενὸς ἄρχεσθαι, ἤ ὑπὸ κακοῦ ἄγεσθαι. Ὁ μὲν γὰρ πολλάκις μὲν ἐσώθη, πολλάκις δὲ ἐκινδύνευσεν· οὗτος δὲ πάντως κινδυνεύσει εἰς βάραθρα ἀγόμενος. Πῶς οὖν ὁ Παῦλος φησίν, πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ἡμῶν καὶ ὑπείκετε; ἀνωτέρω εἰπὼν «ὧν ἀναθεωροῦντες τὴν ἔκβασιν τῆς ἀναστροφῆς μιμεῖσθε τὴν πίστιν» τότε εἶπε πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ἡμῶν καὶ ὑπείκετε. Τὶ οὖν φησί; ὅταν πονηρὸς ἧ, μὴ πειθώμεθα; Πονηρὸς πῶς λέγεις; εἰ μὲν πίστεως πονηρὸς ἕνεκεν, φεῦγε καὶ παραιτοῦ, μὴ μόνον ἄν ἄνθρωπος ἧ, ἀλλὰ κἄν ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ κατιών. Εἰ δὲ βίου ἕνεκεν μὴ περι-εργάζου. Ἐπεὶ καὶ τὸ μὴ κρίνετε, ἵνα μὴ κριθῆτε, περί βίου ἐστίν, οὐ περί πίστεως»  (λόγος 34ος ).

Ἐκ τοῦ Ἁγίου Ἀντωνίου.
† «Οὐδεὶς γὰρ ἡμῶν κρίνεται διατὶ δαιμόνια οὐκ ἐξέβαλεν, ἤ διατὶ οὐκ ἔσχε πρόγνωσιν, ἀλλ’ ἕκαστος κριθήσεται, εἰ τὴν πίστιν τετήρηκε καὶ τὰς Ἐντολὰς καὶ Παραδόσεις γνησίως ἐφύλαξεν».

Τοῦ Ἁγίου Ἰσιδώρου τοῦ Πηλουσιώτου.
  «... Τὸ πάλαι ὑπὲρ τῶν προβάτων ἀπέθνησκον οἱ Ποιμένες, νῦν δὲ μᾶλλον αὐτοὶ ἀναιροῦσι τὰ πρόβατα· τότε νηστείαις τὸ σῶμα ἐσωφρόνιζον, νῦν δὲ τρυφαῖς παρασκευάζουσι σκιρτᾷν. Τότε τὰ ἑαυτῶν τοῖς δεομένοις διένειμον, νῦν δὲ τὰ τῶν πενήτων σφετερίζονται. Τότε τὴν ἀρετὴν ἤσκουν, τὺν δὲ τοὺς τὴν ἀρετὴν ἀσκούντας ἐξοστρακίζουσι. Τότε οἱ φιλάρετοι πρὸς τὴν ἱερωσύνην ὑπήγοντο, νῦν δὲ οἱ φιλάργυροι. Τότε οἱ ἀκτημωσύνῃ ἐναμβρυνόμενοι, νῦν δὲ οἱ πλεονεξίᾳ ἑκουσίως χρηματιζόμενοι. Τότε οἱ πρὸ ὀφθαλμοῦ ἔχοντες τὸ θεῖον δικαστήριον νῦν δὲ οἱ μηδὲ εἰς ἔννοιαν τοῦτο λαμβάνοντες. Τότε οἱ τύπτεσθαι, νῦν δὲ οἱ τύπτειν ἕτοιμοι».

Ἁγίου Νικηφόρου.
(Τὴν ἐκκλησίαν τοῦ Θεοῦ ἀποτελοῦν οἱ εὐσεβεῖς ὁσονδήποτε ὀλίγοι καὶ ἄν μείνουν. Οἱ ἀκολουθοῦντες τὴν καινοτομίαν, ἔξω τῆς Ἐκκλησίας εἶναι).

† «Εἰ δὲ διαμένουσιν ἐν τῇ αἱρέσει, καὶ ἴσως καὶ ἑτέρους τινὰς ἀμαθεστέρους καὶ ἁπλουστέρους δυνηθῶσιν ἀποβουκολῆσαι, κἄν ὀχλαγωγήσωσι καὶ πλῆθος συνάγωσιν ἔξω τῶν ἱερῶν τῆς Ἐκκλησίας περιβόλου εἰσίν. Εἰ δὲ καὶ πάνυ ὀλίγοι ἐν τῇ Ὀρθοδοξίᾳ καὶ Εὐσεβείᾳ διαμένουσιν, οὗτοι εἰσὶν Ἐκκλησία καὶ τὸ κῦρος καὶ ἡ προστασία τῶν ἐκλησιαστικῶν θεσμῶν ἐναὐτοῖς κεῖται. Κἄν κακοπαθῆσαι αὐτοῖς ὑπὲρ τῆς εὐσεβείας δεήσει, ὅπερ ἐστιν εἰς καύχημα αἰώνιον καὶ ψυχικῆς σωτηρίας πρόξενον...»

Ἐκ τῶν διατάξεων τῶν Ἁγ. Ἀποστόλων Κεφαλ. 19.
† Ἀκούσατε οἱ Ἐπίσκοποι καὶ ἀκούσατε οἱ λαϊκοί, ὥς φησιν ὁ θεός, κρινῶ κριὸν πρὸς κριόν, καὶ πρόβατον πρὸς πρόβατον καὶ πρὸς τοὺς ποιμένας λέγει· κριθήσεσθαι ἕνεκεν τῆς ἀπειρίας αὐτῶν καὶ τῆς εἰς τὰ πρόβατα διαφθορὰς, τουτέστιν, ἐπίσκοπον πρὸς ἐπίσκοπον κρινῶ καὶ λαϊκὸν πρὸς λαϊκὸν καὶ ἄρχοντα πρὸς ἄρχοντα· λογικὰ γὰρ τὰ πρόβατα καὶ οἱ κριοὶ οὗτοι, ἀλλ’ οὐκ ἄλογα, ἵνα μὴ εἴπῃ ὁ λαϊκός, ὅτι ἐγὼ πρόβατον εἰμὶ καὶ οὐ ποιμὴν καὶ οὐδένα λόγον ἐμαυτοῦ πεποίημαι· ὁ ποιμὴν ὄψεται, καὶ αὐτὸς μόνος εἰσπραχθήσεται τὴν περὶ ἐμοῦ δίκην· ὥσπερ γὰρ τῷ καλῷ ποιμένι τὸ μὴ ἀκολουθοῦν πρόβατον λύκοις ἔκκειται εἰς διαφθοράν, οὕτω τῷ πονηρῷ ποιμένι τὸ ἀκολουθοῦν πρόβατον πρόδηλον ἔχει τὸν θάνατον, ὅτι κατατρώξεται αὐτοῦ, διὸ φευκτέον ἀπὸ τῶν φθορέων ποιμένων.

Τοῦ Ἁγίου Βασιλείου τοῦ Μεγάλου.
† «Δεῖ τῶν ἀκροατῶν τοὺς πεπαιδευμένους τὰς γραφὰς δοκιμάζειν τὰ παρὰ τῶν διδασκάλων λεγόμενα καὶ τὰ μὲν σύμφωνα ταῖς γραφαῖς δέχεσθαι τὰ δὲ ἀλλότρια ἀποβάλλεν. Καὶ τοῦς τοιούτοις (ἀλλοτρίοις) διδάγμασιν ἐπιμένοντας ἀποστρέφεσθαι σφοδρότερον».

Ἁγ. Ἰωάννου Χρυσοστόμου.
† «Τὸ Εὐαγγέλιον τοῦ Χριστοῦ ἐπὶ τῆς κεφαλῆς τίθεται, ἵνα μάθῃ ὁ χειροτονούμενος ὅτι τὴν ἀληθινὴν τοῦ Εὐαγγελίου Τιάραν λαμβάνει, καὶ ἵνα μάθῃ ὅτι καὶ ἡ πάντων ἐστὶ κεφαλή, ἀλλ’ ὑπὸ τούτους  πράττει τοὺς νόμους, πάντων κρατῶν καὶ ὑπὸ τῶν νόμων κρατούμενος, πάντα νομοθετῶν καὶ ὑπὸ τοῦ νόμου νομοθετούμενος.

ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ

Ἀποδέχομαι καὶ τιμῶ τὰς ἁγίας καὶ Οἱκουμενικὰς Ἑπτὰ Συνόδους, καὶ τὰ ἐν αὐταῖς δογματισθέντα καὶ κηρυχθέντα θεῖα τε καὶ ὑπερφυῆ καὶ σωτήρια Δόγματα παρὰ τῶν Ὁσίων καὶ Θεοφόρων Πατέρων ἡμῶν, οὔς κατὰ καιρὸν ἔθετο τὸ Πνεύμα τὸ ἅγιον ποιμαίνειν τὴν Ἐκκλησίαν αὐτοῦ καὶ διέπειν, καὶ πάντων τῶν ἐναρέτων καὶ Μακαρίων Πατέρων τὰ τε Δόγματα καὶ Πονήματα ἀσπάζομαι ὡς διδασκαλίαν ἀνεπίλητον, σωτηρίας θεμέλιον· καὶ οὕς ἡ Καθολικὴ Ἀνατολικὴ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία προσίεται, ἀποδέχομαι· καὶ οὕς ἀποτρέπεται, ἀποστρέφομαι. Ἀποβάλλομαι δὲ καὶ παντελῶς ἀποτρέπομαι τὰς ἀπὸ Σίμωνος τοῦ Μάγου καὶ μέχρι τοῦ δεῦρο τῆς εὐσεβείας παντάπασιν πεπτωκότας καὶ δόξας υἱοθετήσαντας καὶ φθοροποιὰ δόγματα ἐφευρόντας καὶ τὴν τῶν Ἁγίων Παράδοσιν ἀθετήσαντας καὶ τὸν πικρὸν τὸν ζιζανίων σπόρον συναμεῖξαι τῆ τῆς Ὀρθοδοξίας Ἀρούρα τολμήσαντας αὐτούς τε ἀναθεματίζω καὶ πάντας τοὺς ἐπομένοις αὐτοῖς, καὶ ὡς λύμην τῆς κατὰ Χριστὸν Ἐκκλησίας διαπτύω καὶ τῶ ἀναθέματι καθυποβάλω.
Γνώμη τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας εἶναι να πιστεύη ὁ Χριστιανὸς ὀρθῶς, ἤγουν νὰ περιπατῆ ἴσα εἰς τὴν Πίστιν, καθῶς παρελάβομεν, νὰ μὴ πίπτει εἰς ἀποστασίας καὶ αἰρέσεις ἤ εἰς σχίσματα, ἴδια τῶν υἱῶν τῆς ἀπωλείας. Τοῦς τοιούτους ὀνομάζει ὁ Εὐαγγελιστὴς Ἰωάννης «ἀντιχρίστους» υἱοῦς τῆς ἀπειθείας, ὁ Ἀπόστολος Παύλος πρὸς Ἐφεσίους «ἀπίστους», ὁ Δαμασκοῦ φωστῆρ· «ὁ γοῦν μὴ κατὰ παράδοσιν τῆς καθολικῆς Ἐκκλησίας πιστεύων, οὗτος ἄπιστος ἐστι»· διότι μὴ βαδίζοντες καὶ μὴ ἐχοντες τὸν αὐτὸν σκοπόν, ὅν ἐβάδισεν ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία ἄς γνωρίζουν οἱ τοιοῦτοι ἱερεῖς μήτε ἱερωσύνην μήτε Μυστήρια τελούνται ὑπ’αὐτῶν, ἡ δὲ μερὶς αὐτῶν μετὰ τοῦ προδότου Ἰούδα.
                                                                                    (Ὑπὸ Ν. Βουλγάρεως).


orthodoxiPisti: http://www.egoch.org/TEYXOC_35.htmlΈνα  πολύ χρή...

orthodoxiPisti: http://www.egoch.org/TEYXOC_35.html Ένα  πολύ χρή...: http://www.egoch.org/TEYXOC_35.html Ένα   πολύ χρήσιμο   βιβλίο   περί   εκκλησίας   οικουμενισμού ,   διαφορών      των   Γ.Ο.Χ. και...

Ένα πολύ χρήσιμο βιβλίο περί εκκλησίας οικουμενισμού , διαφορών των Γ.Ο.Χ. και νεοφανέντων αιρέσεων



Ένα  πολύ χρήσιμο  βιβλίο  περί  εκκλησίας  οικουμενισμού ,  διαφορών    των  Γ.Ο.Χ. και  νεοφανέντων  αιρέσεων

Τι είναι  εκκλησία , από  ποιον  ιδρύθηκε , πότε  ιδρύθηκε  , από  ποιους  αποτελείται  και  που  είναι  σήμερα !!

Τι  είναι  ο οικουμενισμός  και  γιατί  είναι  αίρεση  !

Τι  είναι  οι  Γ.Ο.Χ.  ποιοι  είναι  συνεχιστές  της  εκκλησίας  του  θεού  και  ποιοι  είναι  απλός  δεκατρίμεριτες  

Από πού  έλκουν  τις  χειροτονίες  του  και  τι  πρεσβεύουν!!

Γιατί  οι πραγματικοί  Γ.Ο.Χ.  δεν επικοινωνούν  πνευματικά  με  την  εκκλησία  της  Ελλάδος  και  τα  πατριαρχεία!

Συστήνετε  να  το μελετήσουν  όσοι  ενδιαφέρονται  για  τα  συμβάντα  στο  χώρο  της  εκκλησίας  και  θέλουν  να  πληροφορηθούν  την  αλήθεια  διότι  σωτηρία  του  ανθρώπου  εκτός  ορθοδόξου  εκκλησίας  είναι  αδύνατος!!

ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΕΔΩ :http://xristianorthodoxipisti.blogspot.gr/2013/11/1924-1937.html

ΚΑΙ ΕΔΩ:http://www.egoch.org/TEYXOC_35.html

orthodoxiPisti:  ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΑΠΙΚΟΥΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥὉ Ἅγιος μᾶς λέγε...

orthodoxiPisti:  ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΑΠΙΚΟΥΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥὉ Ἅγιος μᾶς λέγε...:   ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΑΠΙΚΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ Ὁ Ἅγιος μᾶς λέγει: Οἱ Παπικοί κακῶς ἄλλα- ξαν τό Ἡμερολόγιον καί τό Πασχάλιον. Εἰς τήν ...

 ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΑΠΙΚΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ
Ὁ Ἅγιος μᾶς λέγει: Οἱ Παπικοί κακῶς ἄλλα-
ξαν τό Ἡμερολόγιον καί τό Πασχάλιον. Εἰς
τήν ὑπάρχουσαν σωρείαν τῶν Αἱρέσεών των
προσέθεσαν καί νέαν βλασφημίαν ἔναντι τῆς
Α´ Οἰκουμενικῆς Συνόδου τῶν 318 Θεοφόρων
Πατέρων (βλέπε, Πηδάλιον, σελ. 8 -9). Ὁ Ἅγιος
ἐπικαλεῖται ἐπίσης καί τόν Ἅγιον Ἰωάννην τόν
Χρυσόστομον λέγοντα: «Χρόνων ἀκρίβειαν καί
ἡμερῶν παρατήρησιν δέν ἠξεύρει ἡ τοῦ Χρι-
στοῦ Ἐκκλησία...» (Λόγος εἰς τούς τά πρῶτα
Πάσχα νηστεύοντας).


orthodoxiPisti: ΣΙΓΓΙΛΙΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΩΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥτοῖς ...

orthodoxiPisti: ΣΙΓΓΙΛΙΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΩΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥτοῖς ...: ΣΙΓΓΙΛΙΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΩΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ τοῖς ἁπανταχοῦ Ὁρθοδόξοις Χριστιανοῖς εἰς τὸ μὴ παραδέχεσθαι τὸ νεότερον Πασχάλιον ἤ Καλ...

orthodoxiPisti: ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ  ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚ...

orthodoxiPisti: ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ  ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚ...: ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ   ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ Πρὸς τοὺς ἀπανταχοῦ Ὀρθοδόξους. Κρατώμεν τῆς ὁμολογίας, ἥν παρελάβ...

orthodoxiPisti: Σιγγίλιον Πατριαρχικὸν καὶ Συνοδικὸν κατὰ τὸ 1756...

orthodoxiPisti: Σιγγίλιον Πατριαρχικὸν καὶ Συνοδικὸν κατὰ τὸ 1756...: Σιγγίλιον Πατριαρχικὸν καὶ Συνοδικὸν κατὰ τὸ 1756. Αἰώνιος ἀναθεματισμὸς παρὰ τῆς Ἁγίας τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας τοῖς δεχομένοις τ...

Δοσίθεου Ἰεροσολύμων.
† Τέσσαρα μεγάλα θηρία ἐγεννησεν ὁ ΙΣΤ αἰών : Τὴν αἴρεσιν τοῦ Λούθηρου, τὴν αἴρεσιν τοῦ Καλβίνου, τὴν αἴρεσιν τῶν Γιεζουβιτών καὶ τὴν αἴρεσιν τοῦ νέου Καλενδαρίου.

Σιγγίλιον Πατριαρχικὸν καὶ Συνοδικὸν κατὰ τὸ 1756. Αἰώνιος ἀναθεματισμὸς παρὰ τῆς Ἁγίας τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας τοῖς δεχομένοις τὰ Παπικὰ μυστήρια καὶ λοιπὰ παρ’ αὐτῶν καινοτομιθέντα.


Σιγγίλιον Πατριαρχικὸν καὶ Συνοδικὸν κατὰ τὸ 1756.

Αἰώνιος ἀναθεματισμὸς παρὰ τῆς Ἁγίας τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας τοῖς δεχομένοις

τὰ Παπικὰ μυστήρια καὶ λοιπὰ παρ’ αὐτῶν καινοτομιθέντα.

  ΚΥΡΙΛΛΟΣ.
Ἐλέῳ Θεοῦ Ἀρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως, Νέας Ρώμης καὶ Οἰκουμενικός Πατριάρχης.

Ἐντιμώτατοι Κληρικοὶ τῆς καθ’ ἡμᾶς τοῦ Χριστοῦ Μεγάλης Ἐκκλησίας καὶ λοιποὶ εὐλαβέστατοι καὶ ὁσιώτατοι Ἱερομόναχοι, οἱ ψάλλοντες ἐν ταῖς Ἐκκλησίαις χάρις ἡμῖν καὶ εἰρήνη παρὰ Θεοῦ. Ἡμεῖς ὅμως ὄπου ὁ Ἅγιος Θεὸς μᾶς ἠξίωσε νὰ εὑρισκώμεθα ἐνώπιον εἰς τοῦτον τὸν Ἀποστολικὸν καὶ Πατριαρχικὸν θρόνον κανονικῶς καὶ Ἀποστολικῶς εἰς τὸ νὰ φυλάτωμεν μετὰ θερμῆς Πίστεως καὶ εὐλαβείας τὴν Ὀρθόδοξον καὶ Ἁγιωτάτην Πίστιν, τὴν ὁποίαν παρελάβαμεν ἀπὸ τοῦς Ἁγίους Ἀποστόλους καὶ τὰς ἑπτὰ Ἁγ. Οικ. Συνόδους ὁμοίως καὶ τὰ ἑπτὰ Θεοπαράδοτα Δόγματα καὶ Μυστήρια τῆς Ἁγίας Μητρὸς ἡμῶν Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας καὶ αὐτὰ νὰ κρατῶμεν καθαρὰ καὶ ἀμόλυντα καθὼς ἄνωθεν καὶ ἐξ ἀρχῆς ἀπὸ τοὺς Ἁγίους Ἀποστόλους τὰ παρέλαβεν ἡ Ἐκκλησία τοῦ Θεοῦ καὶ ἀπαρασάλευτα χωρὶς νὰ προσθέσῃ ἤ νὰ ἀφαιρέσῃ καὶ ἕνα ἰῶτα μέχρι τῆς σήμερον ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος ὡς ἄμωμος νύμφη τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ.

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ  ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Πρὸς τοὺς ἀπανταχοῦ Ὀρθοδόξους.

Κρατώμεν τῆς ὁμολογίας, ἥν παρελάβομεν ἄδολον, παρά τηλικούτων ἀνδρῶν,
ἀποστρεφόμενοι πάντα νεωτερισμόν, ὡς ὑπαγόρευμα τοῦ Διαβόλου.
Ὁ δεχόμενος νεωτερισμόν, κατελέγχει ἐλλειπή τὴν κεκηρυγμένην Ὁρθόδοξον πίστην.
Ἀλλ’ αὔτη πεπληρωμένη ἤδη ἐσφράγισται, μὴ ἐπιδεχόμενη μήτε μείωσιν, μήτε αὔξησιν, μήτε ἀλλοίωσιν, καὶ ὁ τολμών ἤ πράξαι ἤ συμβουλεύσαι ἤ διανοηθήναι τοῦτο, ἤδη ἠρνήθη τὴν πίστιν τοῦ Χριστού, ἤδη ἐκουσίως καθυπεβλήθη εἰς τὸ αἰώνιον ἀνάθεμα, διὰ τὸ βλασφημεῖν εἰς τὸ Πνεύμα τὸ Ἅγιον, ὡς τάχα μὴ ἀρτίως λαλήσαν ἐν ταῖς Γραφαῖς καὶ Οἰκουμενικαῖς Συνόδοις…
Ἄπαντες οὐν οἱ νεωτερίζοντες ἤ αἰρέσει ἤ σχίσματιἐκουσίως ἐνεδύθησαν κατάρα ὡς ἰμάτιον (Ψαλμ-ΡΗ’18), κἄν τε Πάπαι, κἄν τε Πατριάρχαι, κἄν τε κληρικοί, κἄν τε λαϊκοί, κἄν Ἄγγελος ἐξ Οὐρανοῦ.

Ἄνθιμος ἐλέω Θεοῦ Ἀρχιεπίσκοπος Κων/πόλεως Νέας Ρώμης ἤ Οἰκουμ. Πατρ.
Ἰερόθεος ἐλέω Θεοῦ Πάπας καὶ Πατριάρχης Ἀλεξανδρείας καὶ πᾶσης Αἰγύπτου.
Μεθόδιος ἐλέω Θεοῦ Πατριάρχης Ἀντιοχείας.
Κύριλλος ἐλέω Θεοῦ Πατριάρχης Ἰεροσολύμων.
Καὶ αἱ περὶ αὐτοὺς Ἱεραὶ Συνόδοι. 
Ἐν Κωνσταντινούπολει τὸ σωτήριον ἔτος  1848.


ΣΙΓΓΙΛΙΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΩΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ τοῖς ἁπανταχοῦ Ὁρθοδόξοις Χριστιανοῖς εἰς τὸ μὴ παραδέχεσθαι τὸ νεότερον Πασχάλιον ἤ Καλενδάριον τοῦ καινοτομηθέντος Μηνολογίου, ἀλλ’ ἐμμένειν τοῖς ἅπαξ ἁπλανῶς καὶ καλῶς διατυπωθεῖσει παρὰ τῶν Ἁγίων 318 Θεοφόρων Πατέρων τῆς Ἁγίας Οἱκουμενικῆς πρῶτης Συνόδου μετ’ Ἐπιτιμίου Ἀναθέματος.


ΣΙΓΓΙΛΙΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΩΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ
τοῖς ἁπανταχοῦ Ὁρθοδόξοις Χριστιανοῖς εἰς τὸ μὴ παραδέχεσθαι τὸ νεότερον Πασχάλιον ἤ Καλενδάριον τοῦ καινοτομηθέντος Μηνολογίου, ἀλλ’ ἐμμένειν τοῖς ἅπαξ ἁπλανῶς καὶ καλῶς διατυπωθεῖσει παρὰ τῶν Ἁγίων 318 Θεοφόρων Πατέρων τῆς Ἁγίας Οἱκουμενικῆς πρῶτης Συνόδου μετ’ Ἐπιτιμίου Ἀναθέματος.

Κρατώμεν της ομολογίας, ην παρελάβομεν άδολον παρά τηλικούτων ανδρών... εν εσχάταις ημέραις...Τούτο δε γίνωσκε :(περί αγαπολογούντων οικουμενιστών)

Κρατώμεν της ομολογίας, ην παρελάβομεν άδολον παρά τηλικούτων ανδρών...
εν εσχάταις ημέραις...Τούτο δε γίνωσκε :(περί αγαπολογούντων οικουμενιστών)

ότι εν εσχάταις ημέραις ενστήσονται καιροί χαλεποί· έσονται γαρ οι άνθρωποι φίλαυτοι, φιλάργυροι, αλαζόνες, υπερήφανοι, βλάσφημοι, γονεύσιν απειθείς, αχάριστοι, ανόσιοι, άστοργοι, άσπονδοι, διάβολοι, ακρατείς,ανήμεροι, αφιλάγαθοι, προδόται, προπετείς, τετυφωμένοι, φιλήδονοι μάλλον ή φιλόθεοι, έχοντες μόρφωσιν ευσεβείας, την δε δύναμιν αυτής ηρνημένοι.και τούτους αποτρέπου. Επιστολη Β΄ Προς Τιμοθεον 3: 1-5 Φυλάττουμε αμετακίνητα και απαραχάρακτα όσα αι Σύνοδοι και οι Άγιοι Πατέρες εθέσπισαν. Αποδεχόμαστε όσα εκείνοι αποδέχονται και καταδικάζουμε όσα εκείνοι καταδικάζουν, αποφεύγουμε δε και διακόπτουμε την κοινωνία και επικοινωνία με όσους καινοτομούν εις τα της πίστεως.

orthodoxiPisti: Περί Ρωμανίας και Φραγκίας. Η σημερινή μας κρίση υ...

orthodoxiPisti: Περί Ρωμανίας και Φραγκίας. Η σημερινή μας κρίση υ...: Περί Ρωμανίας και Φραγκίας. Η σημερινή μας κρίση υπό το πρίσμα της συνεχιζόμενης σύγκρουσης των δύο κόσμων Καθώς ο λαός μας βρίσκεται στο χ...

Περί Ρωμανίας και Φραγκίας. Η σημερινή μας κρίση υπό το πρίσμα της συνεχιζόμενης σύγκρουσης των δύο κόσμων

Περί Ρωμανίας και Φραγκίας. Η σημερινή μας κρίση υπό το πρίσμα της συνεχιζόμενης σύγκρουσης των δύο κόσμων



Καθώς ο λαός μας βρίσκεται στο χείλος της καταστροφής, πιστεύω ότι είναι πλέον επείγουσα και sine qua non συνθήκη επιβίωσης για μάς, να αναστοχαστούμε την ιστορία μας, να την προσεγγίσομε με κριτικό βλέμμα και εξ αυτού να καταλάβομε ακριβώς που βρισκόμαστε και πάνω από όλα ποίοι είμαστε εμείς, αλλά και ποιοι είναι οι άλλοι με τους οποίους σχετιζόμαστε και από τους οποίους δυστυχώς εξαρτάται πλέον η ζωή μας. Βασική προϋπόθεση στην προσέγγισή μας αυτή θα πρέπει να είναι ο προσδιορισμός του διπόλου Ρωμανίας - Φραγκίας.

orthodoxiPisti: Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου, Εἰς τήν Γέννησιν τ...

orthodoxiPisti: Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου, Εἰς τήν Γέννησιν τ...: Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου, Εἰς τήν Γέννησιν τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ. Σκέψου, ἀγαπητέ μου, ὅτι ὅπως εἶναι συναρμολογημένος ἀπ' ὅλα τὰ κτίσματ...