xristianorthodoxipisti.blogspot.gr ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΚΕΙΜΕΝΑ / ΑΡΘΡΑ
Εθνικά - Κοινωνικά - Ιστορικά θέματα
Ε-mail: teldoum@yahoo.gr FB: https://www.facebook.com/telemachos.doumanes

«...τῇ γαρ χάριτί ἐστε σεσωσμένοι διά τῆς πίστεως· και τοῦτο οὐκ ἐξ ὑμῶν, Θεοῦ τὸ δῶρον, οὐκ ἐξ ἔργων, ἵνα μή τις καυχήσηται. αὐτοῦ γάρ ἐσμεν ποίημα, κτισθέντες ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ ἐπι ἔργοις ἀγαθοῖς, οἷς προητοίμασεν ὁ Θεός ἵνα ἐν αὐτοῖς περιπατήσωμεν...» (Εφεσίους β’ 8-10)

«...Πολλοί εσμέν οι λέγοντες, ολίγοι δε οι ποιούντες. αλλ’ούν τον λόγον του Θεού ουδείς ώφειλε νοθεύειν διά την ιδίαν αμέλειαν, αλλ’ ομολογείν μεν την εαυτού ασθένειαν, μη αποκρύπτειν δε την του Θεού αλήθειαν, ίνα μή υπόδικοι γενώμεθα, μετά της των εντολών παραβάσεως, και της του λόγου του Θεού παρεξηγήσεως...» (Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής p.g.90,1069.360)

Θλιβερές διαπιστώσεις για την κατάσταση των Ελλήνων ορθοδόξων ,αλλά και των άλλων ορθοδόξων λαών !

Θλιβερές  διαπιστώσεις για την κατάσταση των Ελλήνων ορθοδόξων ,αλλά και των άλλων ορθοδόξων λαών !

Το ερώτημα που τίθεται είναι: υπάρχουν σήμερα στην εκκλησία της Ελλάδος αλλά και στις άλλες ορθόδοξες  εκκλησίες , επίσκοποι ,και κληρικοί οι οποίοι έχουν όντως τα ίδια οράματα το ίδιο πιστεύω με τους αγίους της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ , και με πολιτικούς άνδρες όπως τον ΙΩΑΝΝΗ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ??
Διότι θα γνωρίζεται πιστεύω ότι η εξαθλίωση ο εξανδραποδισμός της πατρίδος μας  στους  άθεους και  σατανικούς αγγλοσάξονες  και Φράγκους ,( τα όργανα του διεθνούς χαζαρο -εβραϊκού σιωνισμού -   ξεκίνησε και κορυφώθηκε από τους μασόνους  εκκλησιαστικούς μας  ηγέτες  ,μαζί με τους πολιτικούς μετά την δολοφονία του Ι. ΚΑΠΟΔΊΣΤΡΙΑ  και την εγκαθίδρυση στην Ελλάδα μας της βαυαροκρατίας .
Στις δε βόρειο ανατολικές αυτοκέφαλες ορθόδοξες  εκκλησίες ,αφού διάβρωσαν πρώτα  την εκκλησία και τους πολιτικούς  άρχοντες των λαών , κατόπιν εν ονόματι μιας  ψευδό θεωρίας ενός εβραίου , ξεσήκωσαν τους λαούς και επέβαλαν τον άθεο  χαζαρο- εβραϊκό κουμμουνισμό!! Και σήμερα οι λαοί αυτοί  ενώ έχουν  κρατήσει  τα γνωρίσματα της ορθόδοξης  πίστης  έχουν καταντήσει η εκκλησιαστική τους ιεραρχία αλλά και οι απλοί άνθρωποι από τους χειρότερους  οικουμενιστές  πιθηκίζοντάς και μιμούμενοι τον  άθεο και  βδελυρό δυτικό <<πολιτισμό>>  μη έχοντες καμία σχέση με τους προγόνους τους !!

Εάν διαβάζοντας τέτοια αποκαλυπτικά κείμενα, δεν αντιλαμβανόμαστε ότι έγινε το 1965 η ένωση της "ορθόδοξης εκκλησίας" με την Παπική, τότε έχουμε πρόβλημα...


Εάν διαβάζοντας τέτοια αποκαλυπτικά κείμενα, δεν αντιλαμβανόμαστε ότι έγινε το 1965 η ένωση της "ορθόδοξης εκκλησίας" με την Παπική, τότε έχουμε πρόβλημα...

Από την Οικουμενιστική (την υποτιθέμενη Ορθόδοξη) Μητρόπολη Αυστρίας:

Εἶναι μοναδική εὐκαιρία μετά ἀπό χίλια χρόνια χωρισμό, μέ τή βοήθεια τῆς ρωμαιοκαθολικῆς Ἐκκλησίας νά ἀνεγερθεῖ ἕνα ὀρθόδοξο μοναστήρι. Ὁ ρωμαιοκαθολικός Ἐπίσκοπος Αἰγίδιος προσέφερε τήν εὐκαιρία καί ἡ Μητρόπολη Αὐστρίας ἀνταποκρίθηκε στήν πρόταση εὐχαρίστως. Μέ αὐτή τήν πράξη ἀδελφικῆς ἀγάπης, πνευματικῆς συνεργασίας καί ἀμοιβαίας ὑποστήριξης τῶν δύο ἀδελφῶν Ἐκκλησιῶν τίθεται θεμέλιος λίθος γιά νά ἀντιπαρέλθουμε τόν χωρισμό.....


"Ορθόδοξοι", Παπικοί, ομοφυλόφιλοι Προτεστάντες.....

Απόσπασμα από το ἀνακοινωθέν τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Πηραιώς Ν.Η. διά τήν ἀνίδρυσιν εἰς τό Βερολῖνον τῆς Γερμανίας -Διαθρησκειακοῦ Ναοῦ-.

Απόσπασμα  από το  ἀνακοινωθέν τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Πηραιώς  Ν.Η.  διά τήν ἀνίδρυσιν εἰς τό Βερολῖνον τῆς Γερμανίας -Διαθρησκειακοῦ Ναοῦ-.


<<σ.σ. ωραίο  το κείμενο και  πολύ κατατοπιστικό , δεν μας λέγει  όμως τίποτα για την ουσία  του θέματος , η οποία σύμφωνα  με τα κατωτέρω  γραφόμενα είναι :
ότι η εκκλησία  της  Ελλάδος  του νέου ημερολογίου  είναι  πλέον αιρετική  και  δεν έχει  καμία σχέση με την ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ !! Το να γράφεις και να γράφεις  κατά  του οικουμενισμού εδώ  και 90 χρόνια , ενώ  είσαι μέσα στο  στομάχι του ΘΗΡΙΟΥ , είναι  μάλλον  φρενοβλάβεια , αν  όχι υποκρισία !!!
διότι εάν ο συγγραφέας –εις  του κειμένου πίστευαν  αυτά που γράφουν κατωτέρω  θα αποκήρυτταν  πάραυτα  τον οικουμενισμό  και την εκ πεσούσα εκκλησία της αιρέσεως του νέο ημερολογίου  , και  θα  έτρεχαν  μετά  δακρύων  και  πόθου , να  βρούν  την  μόνη  αληθινή και  γνησία  ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑ , και  να γίνουν μέλει  της !! >>

…………Από την Παύλου Β΄ προς Κορινθίους επιστολή, ο οποίος τονίζει εμφαντικά : «Μή γίνεσθε ετεροζυγούντες απίστοις˙ τίς γάρ μετοχή δικαιοσύνη καί ανομία; τίς δέ κοινωνία φωτί πρός σκότος; Τίς δέ συμφώνησις Χριστώ πρός Βελίαρ; ή τίς μερίς πιστώ μετά απίστου; Τίς δέ συγκατάθεσις ναώ Θεού μετά ειδώλων; υμείς γάρ ναός Θεού εστέ ζώντος, καθώς είπεν ο Θεός ότι ενοικήσω εν αυτοίς καί εμπεριπατήσω καί έσομαι αυτών Θεός, καί αυτοί έσονταί μοι λαός. Διό εξέλθετε εκ μέσου αυτών καί αφορίσθητε, λέγει Κύριος, καί ακαθάρτου μή άπτεσθε, καγώ εισδέξομαι υμάς, καί έσομαι υμίν εις πατέρα, καί υμείς έσεσθαί μοι εις υιούς καί θυγατέρας, λέγει Κύριος παντοκράτωρ»

Μή γίνεσθε ετεροζυγούντες απίστοις».

Ερμηνεύοντας ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης, λέει : Ω χριστιανοί, λέει ο Απόστολος Παύλος στούς Κορινθίους, ζητώντας το κέρδος τους καί τήν αγάπη τους, μ’αυτόν τον τρόπο δείχνετε ότι μέ αγαπάτε, δηλ. μέ τό νά μή σμίγετε μέ τούς απίστους καί νά μή κλίνετε στό μέρος τους, να μην έχετε σχέση μαζί τους. Δέν είπε μή σμίγετε, αλλά μή γίνεσθε ετεροζυγούντες, δηλαδή μήν αδικείτε τό δίκαιο, μήτε κλίνετε καί προσπαθείτε μέ τούς απίστους σ’εκείνα τά πράγματα, πού δέν είναι νόμιμα καί εύλογα. Γιατί, τό ετεροζυγείν λέγεται γιά τήν άδικη ζυγαριά, όταν τό ένα μέρος της ζυγαριάς κλίνει καί δέν στέκει στήν ισότητα καί δικαιοσύνη. Να μην έχετε το βάρος της ζωής σας στους απίστους. Να μην έχετε σχέση με τους απίστους.

Ανθρώπινα δικαιώματα , οι- Έλληνες- η οικονομική κρίση , οι πολιτικοί , και ο ΘΕΟΣ

Ανθρώπινα δικαιώματα ,   οι- Έλληνες- η οικονομική κρίση , οι πολιτικοί , και ο ΘΕΟΣ  

Προς Γαλάτας 3 , 25-29

 25 ἐλθούσης δὲ τῆς πίστεως οὐκέτι ὑπὸ παιδαγωγόν ἐσμεν. 26 πάντες γὰρ υἱοὶ Θεοῦ ἐστε διὰ τῆς πίστεως ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ· 27 ὅσοι γὰρ εἰς Χριστὸν ἐβαπτίσθητε, Χριστὸν ἐνεδύσασθε.28 οὐκ ἔνι Ἰουδαῖος οὐδὲ Ἕλλην, οὐκ ἔνι δοῦλος οὐδὲ ἐλεύθερος, οὐκ ἔνι ἄρσεν καὶ θῆλυ· πάντες γὰρ ὑμεῖς εἷς ἐστε ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ. 
απορρίπτεται κάθε δυσμενής διάκριση με κριτήρια τις φυσικές διαφορότητες καταφάσκοντας την ενότητα του γένους .

Πράξ. 17, 25 

«εποίησεν εξ ενός αίματος πάν έθνος ανθρώπων κατοικείν επί παντός προσώπου της γης, ορίσας... τας οροθεσίας της κατοικίας αυτών» θεωρώντας κάθε άνθρωπο παιδί του ίδιου Θεού και εικόνα Του επί της γης

Πράξ.

.......Πάρθοι καὶ Μῆδοι καὶ ᾽Ελαμῖται, καὶ οἱ κατοικοῦντες τὴν Μεσοποταμίαν, ᾽Ιουδαίαν τε καὶ Καππαδοκίαν, Πόντον καὶ τὴν ᾽Ασίαν, Φρυγίαν τε καὶ Παμφυλίαν, Αἴγυπτον καὶ τὰ μέρη τῆς Λιβύης τῆς κατὰ Κυρήνην, καὶ οἱ ἐπιδημοῦντες ῾Ρωμαῖοι, ᾽Ιουδαῖοί τε καὶ προσήλυτοι, Κρῆτες καὶ ῎Αραβες, ἀκούομεν λαλούν των αὐτῶν ταῖς ἡμετέραις γλώσσαις τὰ μεγαλεῖα τοῦ Θεοῦ; .....
........Τοῦ δὲ πλήθους τῶν πιστευσάντων ἦν ἡ καρδία καὶ ἡ ψυχὴ μία, καὶ οὐδὲ εἷς τι τῶν ὑπαρχόντων αὐτῷ ἔλεγεν ἴδιον εἶναι, ἀλλ᾽ ἦν αὐτοῖς ἅπαντα κοινά. καὶ μεγάλῃ δυνάμει ἀπεδίδουν τὸ μαρτύριον οἱ ἀπόστολοι τῆς ἀναστάσεως τοῦ Κυρίου ᾽Ιησοῦ, χάρις τε μεγάλη ἦν ἐπὶ πάντας αὐτούς. οὐδὲ γὰρ ἐνδεής τις ὑπῆρχεν ἐν αὐτοῖς·

Τι πρέπει να κάνουμε τώρα στα δύσκολα που έρχονται ?? Μας το λέγει ο προφήτης ΗΣΑΪΑΣ

Τι πρέπει να κάνουμε τώρα στα δύσκολα που έρχονται ?? Μας το λέγει ο προφήτης ΗΣΑΪΑΣ


Άλλοι  φωνάζετε  ΟΧΙ στην σκλαβιά του μνημονίου !
Άλλοι ζητούν έξοδο από την Ευρώπη !
Ξέρετε  τι ζητάτε ??
Έχετε  διαβάσει  καθόλου ελληνική ιστορία ??
Ή μόνο λέτε για να λέτε !!!
Και τα δύο  είναι το ένα χειρότερο από το άλλο !
Μιλάτε για εθνική  ομοψυχία , πώς την εννοείται ??
Είτε στην μία περίπτωση είτε στην άλλη είστε έτοιμοι για :
-να μοιραστείτε ένα πιάτο φακή με τον γείτονα σας ??
-να μείνετέ χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα ,τηλέφωνο , ιντερνέτ , γιατί δεν θα έχετε να τα πληρώσετε??
-να υπερασπισθείτε  ακόμη και με το αίμα σας το σπίτι του γείτονα που θα έρθουν τα κοράκια των τραπεζών να το κατασχέσουν ??
-να ξεχάσετε : μπαράκια , ταβέρνες , αυτοκίνητα , λούσα , και μεγαλεία ??
Και το χειρότερο , να ΠΟΛΕΜΗΣΕΤΑΙ  , διότι  το τελευταίο στάδιο αυτού του βρώμικου παιχνιδιού είναι η ίδια η υπόσταση ,η εδαφική ακεραιότητα της πατρίδας μας !!
Είναι προγραμματισμένο  η  Ελλάδα  μας  να γίνει μια νέα ΣΥΡΊΑ , ένα νέο Σεράγεβο !!

ΚΟΣΜΑ ΤΟΥ ΦΛΑΜΙΑΤΟΥ:Ορθοδοξία και Ελλάδα στα δίκτια της αράχνης .

ΚΟΣΜΑ ΤΟΥ ΦΛΑΜΙΑΤΟΥ:Ορθοδοξία  και Ελλάδα στα δίκτια της  αράχνης .
Η πως η εβραιωμασωνία  και τα εγχωρία όργανα της , πατριάρχες  επίσκοποι , και πολιτικοί  , οδήγησαν την  πατρίδα  μας , και με την δική μας ανοχή στην σημερινή κατάσταση !!

Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ  ΤΗΣ  ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

Θὰ καταργηθῇ ἡ Ὀρθοδοξία;
Θὰ καταργηθῇ ἡ Ὀρθοδοξία διὰ Οἰκουμενικῆς Συνόδου;

Αὐτὸ γράφει ὁ ἐκ Κεφαλληνίας προφητικότατος Διδάσκαλος τοῦ Γένους Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος τὸ 1849, εἰς τὸ βιβλίον του, ΦΩΝΗ  ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ  ΚΑΙ  ΣΠΟΥΔΑΙΑ, ὅπου ἀποκαλύπτει τὴν κατὰ τῶν Ὀρθοδόξων Ἐπιβουλὴν τῶν Λουθηροκαλβίνων, τῶν Ἄγγλων Προτεσταντῶν καὶ τῶν Μασόνων. Τὸ πόνημά του αὐτὸ ἐπανεξεδόθη τὸ 1910, εἰς τὰ ΑΠΑΝΤΑ Κοσμᾶ τοῦ Φλαμιάτου.

Ὁ ὁσιομάρτης Κοσμᾶς ὁ Φλαμιᾶτος (†1852) δὲν εἶναι ὁ ἱερομάρτης Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός (1714 - 1779), καὶ δὲν ἑορτάζεται ὑπὸ τῆς Ἐκκλησίας ὡς Ἅγιος. Ἔζησεν ὅμως Θεοφιλῶς μὲ ἀσκητικὰς ἀρχάς, καὶ συνέβαλεν εἰς τὴν παλιγγενεσίαν καὶ Πνευματικὴν ἀναζωπύρωσιν τῶν Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν εἰς τὴν νεωτέραν Ἑλλάδα, μὲ τὴν ἐνθουσιώδη του ἱεραποστολήν. Τὸ 1852 συνελήφθη εἰς τὴν Πάτραν καὶ ἐφυλακίσθη εἰς τὸ Ρίον μαζὶ μὲ ἄλλους 150 Μοναχούς, χωρὶς ποτὲ νὰ δικασθῇ. Εἰς τὴν φυλακὴν τὸν ἐδηλητηρίασαν οἱ Ἀγγλόφιλοι καὶ ἀπέθανε τὸ 1852.

- Ποιὸ ἦταν τὸ κακούργημά του;
- Ἐνημέρωνε τοὺς Ὀρθοδόξους Χριστιανοὺς ὅτι ὑπάρχει ἐν ἐξελίξει μεγάλη καταχθόνιος ἐναντίον τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ τοῦ Ἔθνους ἐπιβουλή, μέσῳ τῆς ἐκπαιδεύσεως στελεχῶν τῆς Ἐκκλησίας καὶ τῆς Πολιτικῆς Διοικήσεως εἰς Δυτικὰς Σχολάς,  μέσω μυστικῶν ἑταιριῶν καὶ προγραμμάτων προπαγάνδας, μέσῳ τῆς δημιουργίας τῆς κοινῆς γνώμης, τῆς στρεβλώσεως εἰς τὴν μόρφωσιν, τῆς ἠθικῆς διαφθορᾶς, τῶν σκανδάλων καὶ σχισμάτων, τῆς ἀλλαγῆς τοῦ Ἐκκλησιαστικοῦ Ἡμερολογίου, τῆς Καταργήσεως τῆς Ὀρθοδοξίας. Προεῖπε μάλιστα ὅτι θὰ ἔλθῃ ἡμέρα ὅταν θὰ θελήσουν νὰ καταργήσουν τὴν Ὀρθοδοξίαν διὰ μεγάλης Οἰκουμενικῆς Συνόδου. Ἡ προετοιμαζομένη διὰ τὸ 2016, «Πανορθόδοξος» λεγομένη «Σύνοδος» ἔχει ὅλας τὰς προδιαγραφὰς νὰ προβῇ εἰς τὴν ΚΑΤΑΡΓΗΣΙΝ  ΤΗΣ  ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.

Ὁ Κοσμᾶς ὁ Φλαμιᾶτος ἐστηλίτευσε τοὺς ὕπουλους μηχανισμοὺς οἱ ὁποῖοι δροῦσαν εἰς τὴν Ἑλλάδα, εἰς τὴν Κύπρον καὶ εἰς αὐτὸ ἀκόμη τὸ Ἅγιον Ὄρος. Προεῖπε πολλὰ διὰ τὴν ἅλωσιν τῆς ἐκπαιδεύσεως, τῆς Πολιτείας καὶ τῆς Ἐκκλησίας, τὰ ὁποῖα δυστυχῶς πραγματοποιήθησαν καὶ πραγματοποιοῦνται ἐπὶ τῶν ἡμερῶν μας.

Τὸ παρὸν βιβλίον διαδίδεται χάριν ἐνημερώσεως καὶ ὄχι μὲ σκοπὸν τὴν πρόκλησιν πολεμικῆς εἰς τοὺς ἀναγνώστας διαθέσεως. Ἡ ἐνημέρωσις δὲν ὀφελεῖ ὅταν προκαλεῖ ἀγανάκτησιν καὶ ἐξεγέρσεις, ἀλλὰ μόνον ὅταν ὁ ἐνημερωμένος λαμβάνει μέτρα προστασίας διὰ τὴν πνευματικήν του ἀκεραιότητα καὶ τὴν σωτηρίαν τῆς ψυχῆς του.

Ἔρρωσθε καὶ εὐδαιμονεῖτε.







ΠΑΪΣΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΗΤΟΥ ,ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΠΟΝΗΡΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΟΣ

ΠΑΪΣΙΟΥ ΤΟΥ <<ΑΓΙΟΡΗΤΟΥ>>ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ  ΠΟΝΗΡΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΟΣ







ΜΙΑ ΜΙΚΡΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΣΟΦΙΣΤΕΙΕΣ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΩΝ

ΜΙΑ ΜΙΚΡΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΣΟΦΙΣΤΕΙΕΣ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΩΝ


Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΩΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΩΝ !! ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΒΑΠΤΙΣΤΑ !!! ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ !! ΧΑΡΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΞΙΟΥΣ ΠΛΗΡΟΜΕΝΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΨΥΧΩΝ ΜΕ ΣΧΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΚΛΗΡΙΚΟΥ!!! ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΙΣΜΟΥ

Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΩΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΩΝ !! ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΒΑΠΤΙΣΤΑ !!! ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ !! ΧΑΡΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΞΙΟΥΣ ΠΛΗΡΟΜΕΝΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΨΥΧΩΝ ΜΕ ΣΧΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΚΛΗΡΙΚΟΥ!!!
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΙΣΜΟΥ !!



Εδώ στη Γη, όλα τα καλά και τα κακά κάποτε τελειώνουν!!!

Εδώ στη Γη, όλα τα καλά και τα κακά κάποτε τελειώνουν!!!



Ώ πώς διάγω αμέριμνος
τόν τής ζωής μου καιρόν μετεώρως παρέρχομαι
μή είς νούν βαλλόμενος τάς πολλάς αμαρτίας μου
μή τού θανάτου τήν φοβεράν απειλήν,
καί τής ετάσεως τό αδέκαστον!
Ώ τίς μέ ρύσεται πυρός αιωνίζοντος,
εί μή, Θεέ, μόνε υπεράγαθε, σύ οικτειρήσεις με.
Οίμοι ψυχή μου ταλαίπωρε, πόσα θρηνήσεις εκεί, ενθυμούσα τάς πράξεις σου, όταν εις αιώνιον, βασιλείαν οι δίκαιοι, καλώνται σύ δέ, εις πύρ αιώνιον, κατακριθήση, διά τάς πράξεις σου! Στέναξον δάκρυσον, απεντεύθεν πρόσδραμε, τώ λυτρωτή, Χριστώ καί απόνιψαι, τάς αμαρτίας σου.
Έως καιρός σοι ενέστηκεν, ο τής παρούσης ζωής, ώ ψυχή μετανόησον, καί ενταύθα πόνησον, διά τάς αμαρτίας σου, ίνα εκείσε, εύρης ανάπαυσιν, καί αιωνίου, ρυσθής 


“Εδώ στη Γη, όλα τα καλά και τα κακά κάποτε τελειώνουν”

Αγ.Ιωάννου  Χρυσοστόμου

Κοίτα, πόσα κάστρα και παλάτια βασιλιάδων, ηγεμόνων και αρχόντων είναι σωριασμένα σε ερείπια!
Σκέψου, πόση δύναμη και πόσο πλούτο είχαν κάποτε! Τώρα έχουν ξεχαστεί και τα ονόματά τους.
Λέει η Γραφή: «Πολλοί άρχοντες έχασαν την εξουσία τους και κάθισαν στο χώμα" κι ένας άσημος, που κανείς δεν φανταζόταν ότι θα γίνει βασιλιάς, φόρεσε στέμμα» .
Δεν σου φτάνουν αυτά; Συλλογίσου τότε, ποιά είναι η αξία σου όταν κοιμάσαι; Μήπως δεν μπορεί κι ένα ζωύφιο να σε θανατώσει; Ναι, πολλοί πέθαναν έτσι στον ύπνο τους. Αλήθεια, από μια κλωστή κρέμεται η ζωή μας! Κόβεται η κλωστή και τελειώνουν όλα. Έτσι να φιλοσοφείς και να μη σαγηνεύεσαι από την ομορφιά, τα πλούτη, τη δόξα, τις απολαύσεις.
Ένα μόνο να σε απασχολεί: Που τελειώνουν όλα αυτά. Θαυμάζεις όσα βλέπεις εδώ στη γη; Πιο αξιοθαύμαστα, όμως, είναι εκείνα που αναφέρονται στις άγιες Γραφές.
Δείξε μου έναν αγέρωχο άρχοντα ή έναν λαμπροντυμένο πλούσιο, όταν ψήνεται από τον πυρετό, όταν ψυχομαχεί, και τότε θα σε ρωτήσω: "Πού είναι εκείνος, που περνούσε από την αγορά καμαρωτός και περήφανος με ακολούθους και σωματοφύλακες; Πού είναι εκείνος, που φορούσε πανάκριβα ρούχα; Πού είναι η χλιδή της ζωής του, η πολυτέλεια των συμποσίων του, οι υπηρέτες, οι παρατρεχάμενοι, τα γέλια, οι ανέσεις, οι σπατάλες;
Όλα έφυγαν και πέταξαν. Τί απέγινε το σώμα, που απολάμβανε τόση ηδονή; Πλησίασε στον τάφο και κοίτα τη σκόνη, τη σαπίλα, τα σκουλήκια. Κοίτα και στέναξε πικρά. Και μακάρι το κακό να περιοριζόταν σε τούτη τη σκόνη, που βλέπεις. Από τον τάφο και τα σκουλήκια φέρε τη σκέψη σου στο ακοίμητο σκουλήκι της άλλης ζωής, στο τρίξιμο των δοντιών, στο αιώνιο σκοτάδι, στην άσβεστη φωτιά, στις πικρές και αφόρητες εκείνες τιμωρίες, που δεν θα έχουν τέλος.
Εδώ, στη γη, και τα καλά και τα κακά κάποτε, αργά ή γρήγορα, τελειώνουν εκεί, όμως, και τα δύο διαρκούν αιώνια. Και διαφέρουν ως προς την ποιότητα από τα καλά και τα κακά του κόσμου τούτου τόσο, που δεν είναι δυνατό να εκφράσει κανείς με λόγια.
Τί έγιναν, λοιπόν, όλα εκείνα τα μεγαλεία; Τί έγιναν τα χρήματα και τα κτήματα; Ποιός άνεμος φύσηξε και τα πήρε και τα σκόρπισε; Τί θέλει, πάλι, κι αυτή η ανώφελη δαπάνη για την κηδεία, που και τον νεκρό δεν ωφελεί και τους οικείους του ζημιώνει; Ο Χριστός αναστήθηκε γυμνός από τον τάφο.
Ας μη γίνεται, λοιπόν, η κηδεία αφορμή ικανοποιήσεως της μανίας μας για επίδειξη. Ο Κύριος είπε: «Πείνασα και μου δώσατε να φάω" δίψασα και μου δώσατε να πιω" ήμουνα γυμνός και με ντύσατε» . Όμως δεν είπε: «Ήμουνα νεκρός και με θάψατε». Γιατί, αν μας παραγγέλλει να μην έχουμε τίποτα περισσότερο από ένα σκέπασμα, όταν ζούμε, πολύ περισσότερο όταν πεθάνουμε. Ποιάν απολογία θα δώσουμε στο Θεό, λοιπόν, όταν ξοδεύουμε τεράστια ποσά για να κηδέψουμε ένα νεκρό σώμα, τη στιγμή που ο Χριστός, με τη μορφή των φτωχών συνανθρώπων μας, τριγυρνάει πεινασμένος και γυμνός, κι εμείς αδιαφορούμε γι'αυτό;
Όλα όσα σας λέω, βέβαια, είναι ανώφελα για κείνους που έχουν ήδη πεθάνει. Ας τ'ακούσουν, όμως, οι ζωντανοί και ας συνέλθουν, ας λογικευτούν, ας διορθωθούν. Όπου νά'ναι θα έρθει και η δική τους ώρα. Δεν θ' αργήσουν να βρεθούν κι αυτοί, δεν θ' αργήσουμε να βρεθούμε όλοι μας, μπροστά στο φοβερό Κριτήριο, όπου θα δώσουμε λόγο για τις πράξεις μας. Ας αγωνιστούμε, λοιπόν, να γίνουμε καλύτεροι, εγκαταλείποντας την αμαρτία και ακολουθώντας την αρετή, για να μη χάσουμε τη βασιλεία των ουρανών, για ν' αποκτήσουμε τα άφθαρτα αγαθά, που έχει ετοιμάσει για μας ο φιλάνθρωπος Κύριος.

ΤΟ ΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΧΙ


ΤΟ ΝΑΙ  ΚΑΙ  ΤΟ  ΟΧΙ  

Το δημοψήφισμα τελείωσε , ασχέτως του αποτελέσματος σύντομα θα αρχίσει η τρίτη πράξη του δράματος των γεωπολιτικών ανακατατάξεων στην περιοχή μας !!!
Άλλος ψήφισε ναι , άλλος όχι , όλοι όμως ανησύχησαν που έκλισαν οι τράπεζες !!
Κανένας όμως δεν ανησυχεί που η μια και μοναδική τράπεζα , η ΑΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ , είναι κλειστή εδώ και 90 χρόνια για το πλήθος των νεοελλήνων !!
Είναι κλειστή και στερημένη της Θείας Χάριτος λόγο της αιρέσεως του νέο- ημερολογιτισμού –οικουμενισμού !!
Κανένας δεν ανησύχησε για τα εκατομμύρια των ελληνόπουλων που είναι αβάπτιστα λόγο μη σωστής τελέσεως του μυστηρίου της βαπτίσεως ,από τους δημοσίους υπαλλήλους κληρικούς της κρατικής εκκλησίας!!
Τώρα στην Τρίτη και χειρότερη πράξη του δράματος που θα παιχθεί είτε με το ναι είτε με το όχι , η μόνη σωτηρία των Ελλήνων είναι η μετάνοια και η επιστροφή στην ΑΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ !! στην Εκκλησία των Αγίων Πατέρων , διότι χωρίς αυτή είτε σαν άτομα είτε σαν έθνος αυτά που ζήσαμε και ζούμε δεν είναι τίποτε , μπροστά σε αυτά που θα ζήσουμε όταν ξεκινήσει η εφαρμογή της τρίτης πράξεως των σκοτεινών κέντρων που κατευθύνουν τις γεωπολιτικές εξελίξεις και ανακατατάξεις !

ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ, ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΥΡΟΛΑΓΝΟΥΣ ,

ΕΛΛΑΔΑ  ΜΟΥ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΥΡΟΛΑΓΝΟΥΣ 


ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΥΡΟΛΑΓΝΟΥΣ , ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΑΛΛΑ ΕΙΧΑΜΕ ΕΘΝΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ , ΜΑΣ ΒΑΛΑΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΥΡΩ , ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ !!!! ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ , ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΤΟ ΕΥΡΩ , ΕΜΕΝΑ , ΕΣΕΝΑ , ΤΟ ΕΡΓΑΤΗ , ΤΟΝ ΑΓΡΟΤΗ , ΤΟΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΕΟ , ΞΕΡΗ ΚΑΝΕΙΣ?? ΕΓΩ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΕΥΡΩ ΚΛΕΙΣΑΝΕ ΟΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ , ΟΙ ΒΙΟΤΕΧΝΙΕΣ , ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ , ΚΑΙ ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΧΡΕΩΜΕΝΟΥΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕ ΚΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΑ !!! ΑΣ ΜΟΥ ΠΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΥΡΟΛΑΓΝΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ , ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΩΣ Η ΕΥΡΩΠΗ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΚΑΙ ΠΟΤΕ !!! ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΤΟ 1821 ΜΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΟΥΝ ΩΣ ΑΠΟΙΚΙΑ !! ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΥΡΙΖΕΟΣ ΟΥΤΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΩ !! ΕΙΜΑΙ ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΛΙ ΜΑΣ !!!! ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ??? ( Η ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΒΡΙΔΙΑ) ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΝΑ ΣΚΥΒΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΓΛΥΦΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΟΔΟΜΙΤΕΣ , ΚΤΗΝΟΒΑΤΕΣ, ΠΑΙΔΟΦΙΛΟΥΣ , ΚΥΝΑΙΔΟΥΣ , ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΟΥΣ ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ( ΕΥΡΩΠΗΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ) Η ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΑΝ ΟΝΤΟΤΗΤΑ , Η ΕΥΡΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ !!! ΟΤΑΝ ΖΟΥΣΑΝ ΣΤΑ ΔΕΝΔΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΗΛΑΙΑ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΩΣΑΜΕ ΤΑ ΦΩΤΑ !! ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΟΤΑΝ ΛΑΤΡΕΥΑΝ ΤΑ ΞΟΑΝΑ , ΤΑ ΔΕΝΔΡΑ , ΚΑΙ ΤΑ ΘΗΡΙΑ ΩΣ ΘΕΟΥΣ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΩΣΑΜΕ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ !!! ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΑΡΓΑ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ , ΕΜΕΙΣ ΠΑΛΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΣΟΦΟΙ ΔΙΑΦΥΓΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΔΥΣΗ -ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΝ/ΛΗΣ ΤΟΥΣ ΔΩΣΑΜΕ ΤΟ ΦΩΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΑΝΑΓΕΝΗΣΗ , ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΑΥΤΗ - ΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΗΣΗ - ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΕΨΑΝ ΣΕ ΣΚΟΤΑΔΙ !!! ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ , ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΩΖΕΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΣΩΣΕ , ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ , ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ , ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΜΟΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΗ!!! «… ζητείτε την βασιλείαν του Θεού, και ταύτα πάντα προστεθήσεται υμίν.»Λουκάν, (κεφ. 12 στιχ. 31)




Ἁγίου Κυρίλλου Ἀλεξανδρείας Λόγος κατά τῶν ὁμοφυλοφίλων

Ἁγίου Κυρίλλου Ἀλεξανδρείας
Λόγος κατά τῶν ὁμοφυλοφίλων
Εἰσαγωγή
Ἡ Ἐκκλησία ἔχει ὡς ἀποκλειστικό Της σκοπό τή σωτηρία καί θέωση τοῦ ἀνθρώπου, ψυχική καί σωματική [1], ὡς ὁμοίωση πρός τόν Χριστό ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι. Μεταξύ τῶν πνευματικῶν μέσων πού ἡ Ἐκκλησία μετέρχεται εἶναι καί ὁ ἐν ἀγάπῃ ἔλεγχος, ἡ στηλίτευση· καί ἡ δριμύτητα τοῦ ἐλέγχου εἶναι εὐθέως ἀνάλογη τόσο μέ τήν ἀναισθησία καί πώρωση πού ἔχει νά ἀντμετωπίσει ἐκ μέρους τῶν ἁμαρτωλῶν, ὅσο καί μέ τήν ζημία πού ἐπαπειλεῖται ἀπό τήν ἁμαρτία [2].
Ὁ λόγος τοῦ Ἁγίου Κυρίλλου Πατριάρχου Ἀλεξανδρείας (376-444) τόν ὁποῖον παρακάτω δημοσιεύουμε σέ μετάφραση, ἀφορᾷ στή μεγάλη ἁμαρτία καί διαστροφή τῆς ἐνεργοῦς ὁμοφυλοφιλίας καί ἀμφι-φυλοφιλίας (“bisexuality”), μολονότι ἐπιγράφεται «Λόγος στηλιτευτικός κατά εὐνούχων» [3]. Συμφώνως πρός τήν εὐαγγελική διαίρεση τῆς «εὐνουχίας» ἀπό τόν ἴδιο τόν Θεάνθρωπο Χριστό [4], ὑπάρχουν εὐνοῦχοι πού γεννήθηκαν ἔτσι, ὑπάρχουν ἐκεῖνοι πού εὐνουχίσθηκαν ἀπό τούς ἀνθρώπους, ὑπάρχουν ὅμως καί οἱ πνευματικῶς εὐνοῦχοι, γιά τούς ὁποίους ἡ «ἀπενεργοποίηση» τῶν σαρκικῶν λειτουργιῶν εἶναι κατόρθωμα [5], ἐπιτηδευόμενο γιά τήν εἴσοδο στή Βασιλεία τῶν Οὐρανῶν. Ὁ συγκεκριμένος λόγος τοῦ Ἁγίου Κυρίλλου στρέφεται ἐναντίον ἐκείνων οἱ ὁποῖοι τή σωματική δυσλειτουργία ἤ ἀναπηρία τοῦ εὐνουχισμοῦ τήν ἔστρεψαν ὄχι πρός τόν πνευματικό ἀγῶνα, ἀφοῦ οὕτως ἤ ἄλλως ἀδράνησαν οἱ γενετήσιες λειτουργίες τους, ἀλλά πρός τόν γυναικισμό καί τήν ἐκθήλυνση (κιναιδισμό, σοδομισμό, «ὁμοφυλο-φιλία») ἤ τήν πιό ἄνετη (λόγῳ ἀδυναμίας τεκνοποιήσεως) ἐπιτέλεση τῆς μοιχείας καί πορνείας [6] (πορνεία ὀνομάζεται ἐκκλησιαστικῶς, ἡ ἄνευ γάμου μείξη ἤ συμβίωση καί ὄχι μόνον ἡ ἀγοραία –δηλαδή ἐπί χρήμασι- σχέση) [7].

ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

«ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ,  ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ, Η ΑΠΟΚΤΕΝΝΟΥΣΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΦΗΤΑΣ ΚΑΙ ΛΙΘΟΒΟΛΟΥΣΑ ΤΟΥΣ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΥΣ…» (Ματθ. κγ´, 37-38)


Θλίψιν καί ἀγανάκτησιν προξενεῖ εἰς τήν ψυχήν ὁ λόγος τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ ὁ ὁποῖος ἀπευθύνεται εἰς τήν Ἱερουσαλήμ, δηλαδή εἰς τούς κατοίκους τῆς προφητοκτόνου πόλεως. Ἐάν ὅμως ἐξετάσωμε καί δοῦμε γιά ποῖον λόγον ἐλέχθη ἡ φρᾶσις αὐτή, θά διαπιστώσωμε ὅτι κατά τό μᾶλλον ἤ ἧττον τό ἴδιο ἰσχύει καί γιά ἐμᾶς σήμερα.
Τά λόγια τοῦ Χριστοῦ εἶναι πράγματι πολύ συγκινητικά καί ἀποκαλύπτουν θλίψι, πόνο, ἀλλά καί τήν εὐαισθησία τοῦ Ἴδιου τοῦ Ἰησοῦ. Καί τοῦτο διότι ἡ καρδιά τοῦ Θεανθρώπου ξεχείλιζε ἀπό ἀγάπη καί στοργή γιά ὅλους τούς ἀνθρώπους. Αὐτός εἶναι καί ὁ λόγος γιά τόν ὁποῖο ὁ Χριστός παρομοιάζει τόν ἑαυτόν Του μέ ὄρνιθα «ποσάκις ἠθέλησα ἐπισυναγεῖν τά τέκνα σου ὅν τρόπον σου ἐπισυνάγει ὄρνις» (Ματθ. κγ´, 37). Ἡ ὄρνις εἶναι πολύ θερμή καί στοργική πρός τά μικρά της. Ὅπως δέ μᾶς διδάσκουν οἱ φυσιοδῖφες, ὅταν ἡ ὄρνις ἀντιλαμβάνεται ἐπερχόμενο κίνδυνο - γεράκι, φίδι, ἤ κάτι παρόμοιο -, ἀναστατώνεται, κράζει τά πουλάκια της καί σπεύδει ἀμέσως νά τά μαζεύσῃ καί νά τά σκεπάσῃ «ὑπό τάς πτέρυγάς» της, κάτω δηλαδή ἀπό τίς φτεροῦγες της. Καί εἶναι τόσο συγκινητικό ὅταν βλέπῃ κάποιος πώς εἶναι ἕτοιμη νά τά προστατεύσῃ καί νά τά σώσῃ μέ κίνδυνο τῆς ἰδικῆς της ζωῆς.

Απάντηση στον π.Θεόδωρο Ζήση και στα όσα λέγει περί αγιογραφήσεως της εικόνος της Αγίας Τριάδος!

  Απάντηση  στον π.Θεόδωρο Ζήση και στα όσα λέγει περί αγιογραφήσεως της εικόνος της Αγίας Τριάδος!

Είναι λυπηρό όταν διαπιστώνης πόσο έχει διαβρώση ο οικουμενισμός ακόμα και τους θεωρούμενους ως αντι-οικουμενιστές κληρικούς !!
Δεν του αρκεί που παραπληροφορή και καθησυχάζει τους ανησυχούντες χριστιανούς περί του οικουμενισμού , αλλά γίνεται και σύγχρονος εικονομάχος πολεμόντας και την εικόνα της Αγίας Τριάδος του συνθρόνου  η οποία υπάρχει στον χώρο της ορθοδόξου εκκλησίας για πάνω από  1500 χρόνια , χωρίς ποτέ κάποιος άγιος ή σύνοδος της Εκκλησίας να πή ή να γράψει κάτι εναντίον της , και βρέθηκαν οι σύνχρονοι οικουμενιστές και αιρετικοί !! Οι οποίοι θέλουν στο όνομα του αντίχριστου οικουμενισμού να καταστρέψουν- καταργήσουν το 95% των αγίων εικόνων !! Ο Θεός να τον ελεήση !!!!

το λίνκ με το βίντεο στο οποίο βλασφημή κατά της Αγίας Τριάδος !!!
http://www.impantokratoros.gr/F7503F78.el.aspx

Η απάντηση σε όσα αιρετικά και βλάσφημα λέγει:

Η ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΙΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

Η συνωμοσία του Όφεως.

Η συνωμοσία του Όφεως.

του Νίκου Χειλαδάκη
Συγγραφέα
Στις αρχές του εικοστού πρώτου αιώνα η ανθρωπότητα για πολλούς ζει την αποκορύφωση του προπατορικού αμαρτήματος.  Η αδιάκοπη προσπάθεια του «εκσυγχρονισμένου νέου» ανθρώπου να τοποθετήσει τον εαυτό του στην θέση του Θεού, να γίνει δηλαδή Θεός χωρίς Θεό, να πετύχει την θέωση χωρίς την κάθαρση και την φώτιση, να κυριαρχήσει στην φύση περιφρονώντας την δημιουργία, να κατασκευάσει αυτή την ίδια την ζωή, χωρίς όμως να υπολογίζει στην ύπαρξη της ψυχής, να πετύχει την αθανασία περιφρονώντας την  θνητότητα του και τέλος, ίσως το κυριότερο, μέσω μιας αδίστακτης και παγκόσμιας ελίτ να εκμηδενίσει το μεγαλύτερο
δώρο του Θεού προς τον άνθρωπο, δηλαδή το αυτεξούσιο, οδηγεί με γοργό ρυθμό την μεγάλη πλειοψηφία των ανθρώπων, που θα έχει μετατραπεί σε ανθρωποειδή-ζώα, σε υλικό και πνευματικό αφανισμό σύμφωνα με τα ιδιοτελή της συμφέροντα.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥΑΡΧ. ΦΙΛΟΘΕΟΥ ΖΕΡΒΑΚΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΕΑ ΔΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ''ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ ΑΡ. ΦΥΛ. 62 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 1966

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΡΧ. ΦΙΛΟΘΕΟΥ ΖΕΡΒΑΚΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΕΑ ΔΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ
''ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ ΑΡ. ΦΥΛ. 62 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 1966


ἐσχάταις ἡμέραις ἐνστήσονται καιροὶ χαλεποί·

ἐσχάταις ἡμέραις ἐνστήσονται καιροὶ χαλεποί·

Β ΠΡΟΣ ΤΙΜΟΘΕΟΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
 Κεφάλαιο 3

1 Τοῦτο δὲ γίνωσκε, ὅτι ἐν ἐσχάταις ἡμέραις ἐνστήσονται καιροὶ χαλεποί· 2 ἔσονται γὰρ οἱ ἄνθρωποι φίλαυτοι, φιλάργυροι, ἀλαζόνες, ὑπερήφανοι, βλάσφημοι, γονεῦσιν ἀπειθεῖς, ἀχάριστοι, ἀνόσιοι, 3 ἄστοργοι, ἄσπονδοι, διάβολοι, ἀκρατεῖς, ἀνήμεροι, ἀφιλάγαθοι, 4 προδόται, προπετεῖς, τετυφωμένοι, φιλήδονοι μᾶλλον ἢ φιλόθεοι, 5 ἔχοντες μόρφωσιν εὐσεβείας, τὴν δὲ δύναμιν αὐτῆς ἠρνημένοι. καὶ τούτους ἀποτρέπου. 6 ἐκ τούτων γάρ εἰσιν οἱ ἐνδύνοντες εἰς τὰς οἰκίας καὶ αἰχμαλωτίζοντες γυναικάρια σεσωρευμένα ἁμαρτίαις, ἀγόμενα ἐπιθυμίαις ποικίλαις, 7 πάντοτε μανθάνοντα καὶ μηδέποτε εἰς ἐπίγνωσιν ἀληθείας ἐλθεῖν δυνάμενα. 8 ὃν τρόπον δὲ Ἰαννῆς καὶ Ἰαμβρῆς ἀντέστησαν Μωϋσεῖ, οὕτω καὶ οὗτοι ἀνθίστανται τῇ ἀληθείᾳ, ἄνθρωποι κατεφθαρμένοι τὸν νοῦν, ἀδόκιμοι περὶ τὴν πίστιν. 9 ἀλλ' οὐ προκόψουσιν ἐπὶ πλεῖον· ἡ γὰρ ἄνοια αὐτῶν ἔκδηλος ἔσται πᾶσιν, ὡς καὶ ἐκείνων ἐγένετο. 10 Σὺ δὲ παρηκολούθηκάς μου τῇ διδασκαλίᾳ, τῇ ἀγωγῇ, τῇ προθέσει, τῇ πίστει, τῇ μακροθυμίᾳ, τῇ ἀγάπῃ, τῇ ὑπομονῇ, 11 τοῖς διωγμοῖς, τοῖς παθήμασιν, οἷά μοι ἐγένοντο ἐν Ἀντιοχείᾳ, ἐν Ἰκονίῳ, ἐν Λύστροις, οἵους διωγμοὺς ὑπήνεγκα! καὶ ἐκ πάντων με ἐρρύσατο ὁ Κύριος. 12 καὶ πάντες δὲ οἱ θέλοντες εὐσεβῶς ζῆν ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ διωχθήσονται· 13 πονηροὶ δὲ ἄνθρωποι καὶ γόητες προκόψουσιν ἐπὶ τὸ χεῖρον, πλανῶντες καὶ πλανώμενοι. 14 σὺ δὲ μένε ἐν οἷς ἔμαθες καὶ ἐπιστώθης, εἰδὼς παρὰ τίνος ἔμαθες, 15 καὶ ὅτι ἀπὸ βρέφους τὰ ἱερὰ γράμματα οἶδας, τὰ δυνάμενά σε σοφίσαι εἰς σωτηρίαν διὰ πίστεως τῆς ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ. 16 πᾶσα γραφὴ θεόπνευστος καὶ ὠφέλιμος πρὸς διδασκαλίαν, πρὸς ἔλεγχον, πρὸς ἐπανόρθωσιν, πρὸς παιδείαν τὴν ἐν δικαιοσύνῃ, 17 ἵνα ἄρτιος ᾖ ὁ τοῦ Θεοῦ ἄνθρωπος, πρὸς πᾶν ἔργον ἀγαθὸν ἐξηρτισμένος.


Τὰ πολλὰ θελήματα καὶ οἱ ἐπιθυμίες, ποὺ ὑπάρχουν στὸν ἄνθρωπο καὶ ἡ μάχη ποὺ ὑπάρχει ἀνάμεσά τους.



Τὰ πολλὰ θελήματα καὶ οἱ ἐπιθυμίες, ποὺ ὑπάρχουν στὸν ἄνθρωπο καὶ ἡ μάχη ποὺ ὑπάρχει ἀνάμεσά τους.

Γνώριζε ὅτι στὸν πόλεμο αὐτό, δυὸ θελήσεις ὑπάρχουν μέσα μας ἀντίθετες ἀναμεταξύ τους· ἡ μία, τοῦ λογικοῦ καὶ γι᾿ αὐτὸ λέγεται, θέλησις λογική, καὶ ἀνώτερη· ἡ ἄλλη, τῆς αἰσθήσεως καὶ γι᾿ αὐτὸ ὀνομάζεται, θέλησις αἰσθητικὴ καὶ κατώτερη, ἡ ὁποία ἀκόμη πιὸ συνηθισμένα, ὀνομάζεται θέλησις ἄλογη, θέλησις διαθέσεως σάρκας καὶ πάθους· μὲ τὴν ἀνώτερη καὶ λογικὴ θέλησι ἐπιθυμοῦμε ὅλα τὰ καλά· καὶ μὲ τὴν κατώτερη καὶ παράλογη θέλησι, ἐπιθυμοῦμε ὅλα τὰ κακά· λοιπόν, ὅταν ἐμεῖς θέλουμε κανένα πρᾶγμα μὲ μόνον τὴν αἴσθησι, ἕως ποὺ δὲν ταιριάζουμε μὲ τὴν ἀνώτερη καὶ λογικὴ θέλησι νὰ τὸ θέλουμε, δὲν λογαριάζεται, ὅτι τὸ θέλουμε στὰ ἀλήθεια. Ὁπότε ὅλος ὁ ἀόρατος πόλεμος, πρῶτα σε αὐτὸ μένει, δηλαδή, στὸ νὰ μὴ γέρνει ἡ ἀνώτερη θέλησι στὴ κατώτερη. Γιατὶ, ἡ λογικὴ θέλησι, ἡ ὁποία βρίσκεται ἀνάμεσα στὴ θέλησι τοῦ Θεοῦ, ποὺ μένει πάνω της καὶ σὲ ἐκείνη τῆς αἰσθήσεως, ποὺ εἶναι κάτω της, πολεμεῖται πάντα καὶ ἀπὸ τὴ μία καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη. Ἐπειδὴ καὶ κάθε μία ἀπὸ αὐτὲς θέλει νὰ τὴν παρασύρῃ καὶ νὰ τὴν ὑποτάξη στὸν ἑαυτό της (19).

Πῶς πρέπει νὰ ἑτοιμαζώμαστε γιὰ τὴν Αγία Κοινωνία, γιὰ νὰ παρακινηθοῦμε στὴν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ.


Πῶς πρέπει νὰ ἑτοιμαζώμαστε γιὰ τὴν Αγία Κοινωνία, γιὰ νὰ παρακινηθοῦμε στὴν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ.

Γιὰ νὰ παρακινηθῇς μὲ τὸ ἐπουράνιο αὐτὸ μυστήριο στὴν ἀγάπη πρὸς τὸν Θεό, θὰ σκεφθῇς μὲ τὸ λογισμό σου τὴν ἀγάπη ποὺ ἔχει πρὸς ἐσένα ὁ Θεός, σκεπτόμενος ἀπὸ τὸ προηγούμενο βράδυ ὅτι ἐκεῖνος ὁ Μεγάλος καὶ Παντοκράτορας Θεὸς δὲν ἀρκέσθηκε μόνο στὸ ὅτι σὲ ἔπλασε κατ᾿ εἰκόνα καὶ καθ᾿ ὁμοίωσι καὶ ὅτι ἔστειλε στὴ γῆ τὸν Μονογενῆ του Υἱὸ νὰ περπατήσῃ τριάντα τρία χρόνια, γιὰ νὰ σὲ ζητήσῃ καὶ γιὰ νὰ ὑποφέρῃ σκληρότατα πάθη καὶ τὸν βασανιστικὸ θάνατο τοῦ σταυροῦ, γιὰ νὰ σὲ ἐξαγοράση ἀπὸ τὰ χέρια τοῦ διαβόλου, ἀλλὰ ἀκόμη θέλησε νὰ σοῦ τὸν ἀφήσῃ γιὰ τὴν ἀνάγκη καὶ γιὰ τὴν τροφή σου σὲ αὐτὸ τὸ θειότατο Μυστήριο. Σκέψου καλά, παιδί μου, τὰ ἀκατανόητα μεγαλεῖα αὐτῆς τῆς ἀγάπης, ποὺ τὴν κάνουν σὲ ὅλα της τὰ μέρη πάρα πολὺ τέλεια καὶ ὑπέροχη.

Α´) Διότι ἂν σκεφθοῦμε ὅτι ὁ Θεὸς μᾶς ἀγάπησε αἰώνια καὶ ἄναρχα, καὶ ὅσο εἶναι αὐτὸς αἰώνιος κατὰ τὴν Θεότητά του, ἄλλο τόσο αἰώνια εἶναι καὶ ἡ ἀγάπη του, μὲ τὴν ὁποία πρὸ πάντων τῶν αἰώνων ἀποφάσισε νὰ μᾶς δώσῃ τὸν Υἱό του μὲ αὐτὸν τὸν θαυμάσιο τρόπο! Γι᾿ αὐτό, εὐφραινόμενος ἐσωτερικά, μπορεῖς νὰ πῇς τὰ ἑξῆς μὲ πνευματικὴ χαρά: Λοιπὸν σὲ ἐκείνη τὴν ἄβυσσο τῆς αἰωνιότητας ἦταν ἡ μικρότητά μου, τόσο ψηφισμένη (ὑπολογισμένη) καὶ ἀγαπημένη ἀπὸ τὸν ἀπόλυτο Θεό, σὲ τέτοιο τρόπο ποὺ αὐτὸς σκεπτόταν γιὰ μένα καὶ ἐπιθυμοῦσε μὲ θέλησι τῆς ἀνεκδιήγητης ἀγάπης του νὰ μοῦ δώσῃ γιὰ βρῶσι τὸν Μονογενῆ του Υἱό;

ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΟΙ ΜΑΡΤΥΡΙΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΟΤΙ Η ΚΕΦΑΛΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΪΚΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ Η ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΣ ΑΡΧ. +ΙΩΑΣΑΦ

ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΟΙ  ΜΑΡΤΥΡΙΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΟΤΙ Η ΚΕΦΑΛΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΪΚΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ  Η ΑΓΙΑ  ΤΡΙΑΣ 
ΑΡΧ. +ΙΩΑΣΑΦ



ΜΑΡΤΥΡΙΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΟ ΤΗΣ ΣΑΡΚΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΑΡΧ. +ΙΩΑΣΑΦ

ΜΑΡΤΥΡΙΑΙ  ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΟ ΤΗΣ ΣΑΡΚΩΣΕΩΣ  ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ 
ΑΡΧ. +ΙΩΑΣΑΦ 





ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΟΙ ΜΑΡΤΥΡΙΑΙ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΟΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΙΩΝΙΟΣ ΘΕΟΣ Ο ΕΙΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΑΡΧ. + ΙΩΑΣΑΦ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΚ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ


ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΟΙ ΜΑΡΤΥΡΙΑΙ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΟΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ  ΧΡΙΣΤΟΣ  ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΙΩΝΙΟΣ ΘΕΟΣ Ο ΕΙΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
ΑΡΧ. + ΙΩΑΣΑΦ
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΚ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ




ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ + ΙΩΑΣΑΦ ΠΩΣ Ο ΠΡΩΗΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΕΓΙΝΕ ΑΡΧΗΓΟΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ , ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ , ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΟΣ , ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΗΣ ΑΥΤΗΣ

ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ + ΙΩΑΣΑΦ 
ΠΩΣ Ο ΠΡΩΗΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΕΓΙΝΕ ΑΡΧΗΓΟΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ , ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ , ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΟΣ , ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΗΣ ΑΥΤΗΣ



Περί θεωρίας Θεοῦ καί θείων πραγμάτων καί Ἁγίου Πνεύματος παραδόξου ἐνεργείας˙ καί περί τῶν ἰδίων τῆς Ἁγίας καί ὁμοουσίου Τριάδος˙ καί ὅτι ὁ μή φθάσας εἰσελθεῖν εἰς τήν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν οὐδέν ὠφεληθήσεται, κἄν ἐκτός γένηται τῶν τοῦ ᾅδου κολάσεων.

Περί θεωρίας Θεοῦ καί θείων πραγμάτων καί Ἁγίου Πνεύματος παραδόξου ἐνεργείας˙ καί περί τῶν ἰδίων τῆς Ἁγίας καί ὁμοουσίου Τριάδος˙ καί ὅτι ὁ μή φθάσας εἰσελθεῖν εἰς τήν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν οὐδέν ὠφεληθήσεται, κἄν ἐκτός γένηται τῶν τοῦ ᾅδου κολάσεων.

Τί τό ἐν ἐμοί παρά σοῦ εἰργασμένον, ὦ τῶν πάντων αἴτιε Θεέ καί μέδον; Τί γάρ καί εἴπω, τί δ᾿ ἄρα ἐννοήσω; Μέγα μέν ἐμοί τό ὁρώμενον θαῦμα, ἄγνωστον δ᾿ ἐστί καί ἀόρατον πᾶσι. Ποῖον τοῦτο, λέξον μοι; Πιστῶς ἐξείπω˙ σκότει καί σκιᾷ, αἰσθητοῖς καί αἰσθήσει, κτίσει ἐνύλῳ, αἵματι καί σαρκί τε κρατοῦμαι, συμπέρφυρμαι, Σῶτερ, ὁ τάλας. Ἐν τούτοις δ᾿ ὄντα δυστυχῶς καί ἀθλίως ἔκπληξις συνέχει με θέλοντα φράσαι˙ βλέπω νοερῶς˙ ποῦ, τί ἤ πῶς, οὐκ οἶδα. Τό γάρ πῶς ἀνέκφραστόν ἐστιν εἰς ἅπαν, τό δέ ποῦ γνωστόν καί ἄγνωστον δοκεῖ μοι˙ γνωστόν μέν, ὅτι ἐν ἐμοί καθορᾶται καί μακρόθεν δείκνυται αὐτό γε πάλιν, ἄγνωστον δ᾿ ὅμως ὡς κἀμέ συναπάγον ἐν τῷ μηδαμοῦ μηδαμῶς ὅλως τόπῳ καί τῶν αἰσθητῶν λήθην μοι ἐμπαρέχον καί τῶν ὑλικῶν πάντων καί βλεπομένων ἔξω με γυμνόν καί σώματος ἐξάγον.

Τοῦ ἐν ἁγίοις πατρός ἡμῶν Συμεών του νεου θεολόγου, εὐχή μυστική, δι᾿ ἧς ἐπικαλεῖται τό Πνεῦμα τό Ἅγιον ὁ αὐτό προορῶν.

Τοῦ ἐν ἁγίοις πατρός ἡμῶν Συμεών του νεου θεολόγου, εὐχή μυστική, δι᾿ ἧς ἐπικαλεῖται τό Πνεῦμα τό Ἅγιον ὁ αὐτό προορῶν.
Ἐλθέ τό φῶς τό ἀληθινόν, ἐλθέ ἡ αἰώνιος ζωή, ἐλθέ τό ἀποκεκρυμμένον μυστήριον, ἐλθέ ὁ ἀκατονόμαστος θησαυρός, ἐλθέ τό ἀνεκφώνητον πρᾶγμα, ἐλθέ τό ἀκατανόητον πρόσωπον, ἐλθέ ἡ ἀΐδιος ἀγαλλίασις, ἐλθέ τό ἀνέσπερον φῶς, ἐλθέ πάντων τῶν μελλόντων σωθῆναι ἡ ἀληθινή προσδοκία, ἐλθέ τῶν κειμένων ἡ ἔγερσις, ἐλθέ τῶν νεκρῶν ἡ ἀνάστασις, ἐλθέ ὁ δυνατός, ὁ πάντα ἀεί ποιῶν καί μεταποιῶν καί ἀλλοιῶν μόνῳ τῷ βούλεσθαι! Ἐλθέ ὁ ἀόρατος καί ἀναφής πάντῃ ἀψηλάφητος, ἐλθέ ὁ ἀεί μένων ἀμετακίνητος καί καθ᾿ ὥραν ὅλος μετακινούμενος καί ἐρχόμενος πρός ἡμᾶς τούς ἐν τῷ ᾅδη κειμένους, ὁ ὑπεράνω πάντων τῶν οὐρανῶν, ἐλθέ τό περιπόθητον ὄνομα καί θρυλούμενον, λαληθῆναι δέ παρ᾿ ἡμῶν, ὅπερ εἷς, ἤ γνωσθῆναι, ὁποῖος ἤ ποταπός, ὅλως ἡμῖν ἀνεπίδεκτον.

Η ΑΓΙΑ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗ Η ΦΑΝΕΡΩΣΙΣ ΚΑΙ Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΙΔΡΥΣΙΣ ¨Η ΤΟ ΓΕΝΕΘΛΙΟΝ ΑΥΤΗΣ

                                                            Η ΑΓΙΑ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗ
Η ΦΑΝΕΡΩΣΙΣ ΚΑΙ Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΙΔΡΥΣΙΣ ¨Η ΤΟ ΓΕΝΕΘΛΙΟΝ ΑΥΤΗΣ



«Τῆς ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ τῆς ΠΡΩΤΗΣ τῆς ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ  τῆς ΠΡΟ ἡλίου καὶ σελήνης ἐκτισμένης... τὴν ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ οὐ νῦν εἶναι ἀλλ᾽ΑΝΩΘΕΝ, ἦν γὰρ Πνευματικὴ ὡς καὶ ὁ Ἰησοῦς ἡμῶν, ΕΦΑΝΕΡΩΘΗ δὲ ἐπ᾽ ἐσχάτων τῶν ἡμερῶν ἵνα ἡμᾶς σώσῃ, ἡ ΕΚΚΛΗΣΙΑ Πνευματικὴ οὖσα ΕΦΑΝΕΡΩΘΗ τῇ Σαρκὶ τοῦ Ἰησοῦ...»
(Ἅγιος Κλήμης ἐπίσκ. Ρώμης, Β' Κορ. 14, ΒΕΠΕΣ 1, σελ. 45 & ΕΠΕ 3, 358-365).

«Ἡ Ἁγία Καθολικὴ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, καὶ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ὄντως ὠνομασμένος ἀπαρχῆς, καὶ ΣΥΝ Τῼ ΑΔΑΜ καὶ ΠΡΟ ΤΟΥ ΑΔΑΜ, καὶ ΠΡΟ ΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ σὺν ΧΡΙΣΤῼ ΘΕΛΗΜΑΤΙ τοῦ ΠΑΤΡΟΣ καὶ ΥΙΟΥ καὶ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, καὶ μετὰ πάντων τῶν κατὰ γενεὰν Θεῷ εὐαρεστησάντων πιστευόμενος, καὶ ἐν τῇ Αὐτοῦ παρουσίᾳ ἐν κόσμῳ σαφῶς ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙΣ»
(Ἅγιος Ἐπιφάνιος Κύπρου, P.G. 42, 784C-D).

«Εἰς Μίαν, Ἁγίαν, Καθολικὴν καὶ Ἀποστολικὴν Ἐκκλησίαν. Οὐ γὰρ εἰς ΑΛΛΗΝ μὲν διὰ τῶν Προφητῶν, εἰς ΑΛΛΗΝ δὲ διὰ τῶν Ἀποστόλων ἐλάλησε τὸ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟΝ»
(Εὐθύμιος Ζυγαβηνός, P.G. 131, 17-20).

Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΤΩΝ Γ.Ο.Χ. ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΥΡΟΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ Α´ ΚΑΡΠΑΘΑΚΗΣ ΚΑΙ ΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑΙ ΤΟΥ 1948


Ο   ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ  ΤΩΝ  Γ.Ο.Χ. ΑΘΗΝΩΝ  ΚΑΙ  ΠΑΣΗΣ  ΕΛΛΑΔΟΣ
ΚΥΡΟΣ  ΜΑΤΘΑΙΟΣ  Α´  ΚΑΡΠΑΘΑΚΗΣ 
ΚΑΙ  ΑΙ  ΙΣΤΟΡΙΚΑΙ  ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑΙ  ΤΟΥ  1948


          

 
Ἀποτελεῖ δι᾽ ἡμᾶς ἱερὸν χρέος ἡ κατ᾽ ἔτος ἀνάμνησις καὶ ἀναφορὰ εἰς τὸν Ἀλήστου μνήμης Ἀοίδιμον καὶ Ἀείμνηστον Ἀρχιεπίσκοπον τῶν Γ.Ο.Χ. Ἀθηνῶν καὶ πάσης Ἑλλάδος κυρὸν ΜΑΤΘΑΙΟΝ Α´ (Καρπαθάκην), κατὰ τὴν ἡμέραν τῆς ὁσιακῆς κοιμήσεώς του τὴν 14-5-1950.
            Ἤδη ἔχουν παρέλθει 63 ἔτη ἀπὸ τὴν ἐκδημίαν του ἐκ τῆς Στρατευομένης εἰς τὴν Θριαμβεύουσαν ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ τοῦ ΘΕΟΥ, καὶ ἡ μνήμη του διατηρεῖται ζωντανή, ὡς νὰ εὑρίσκεται ἐν ζωῇ.
            Ἐφέτος δὲν θὰ ἀναφερθῶμεν γενικῶς εἰς τὸν θεάρεστον καὶ θαυμαστὸν βίον του, ἀλλὰ εἰς τὴν κορωνίδα τῶν Ἐκκλησιαστικῶν Πράξεών του, τὴν Ἱστορικῆς σημασίας Χειροτονίαν Ἐπισκόπου εἰς τὴν ὁποίαν προέβη ὡς Ἐπίσκοπος Βρεσθένης, εὑρισκόμενος εἰς τὰς δυσμὰς τοῦ βίου του, 87 ἐτῶν, Μόνος Ὀρθόδοξος Ἀρχιερεύς.Αὐτὴ ἡ πρᾶξις τὸν ἀνέδειξε Βιβλικὴν Μορφὴν καὶ Γνήσιον Ἀποστολικὸν Διάδοχοντῶν Ἁγίων Ἀποστόλων τοῦ Κυρίου καὶ Θεοῦ καὶ Σωτῆρος ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, ὁ ὁποῖος εἶναι ἡ Ἀδιάδοχος Θεϊκὴ ΚΕΦΑΛΗ τῆς Ἐκκλησίας.